1
Vraag
2
Reacties
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

ESPN wijzigt van zenders?

Ik zie via de pagina https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/espn het volgende onder andere vermeld staan: 

ESPN zenders krijgen per 1 augustus een andere opstelling en daarom kun je dit sportpakket niet meer bestellen. Eind juli lees je meer over de nieuwe line-up. Tot 26 juli kun je wel een ESPN International dagpas bestellen.

 

Hierdoor is alleen het Eredivisie pakket bestelbaar.

Ik heb echter het oude Fox sports Compleet pakket, wat nu ESPN compleet heet.. is het al bekend wat er met deze prijs gebeurd? Ik betaal namelijk per maand 25 EUR, maar als ESPN5 en ESPN6 echt wegvallen, ben ik natuurlijk nooit bereid om 25 EUR te blijven betalen.

 

Ik hoop dat hier zsm duidelijkheid over komt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
2 Reacties 2
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @donnerd

Ik kan mij voorstellen dat het spannend is en je hierover zo snel mogelijk duidelijkheid wilt hebben.

Helaas hebben wij deze duidelijkheid ook nog niet, en valt hierover op dit moment nog niets te communiceren. Het enige wat ik je kan vragen is om deze pagina goed in de gaten te houden. 

rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Inmiddels is er nieuws hierover van Ziggo: ESPN wijzigt programmering per 1 augustus - Ziggo Community 

 

Totaal TV (uitgebreider info): Ziggo wijzigt prijs en inhoud tv-abonnementen | Totaal TV 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic