1
Vraag
2
Reageer en help mee
MasGeo2021

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ESPN watch - melding: dit is niet beschikbaar in je regio of land

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik heb zojuist me account gekoppeld met de nieuwe ESPN watch maar als ik deze via me Chromecast wil kijken krijg ik de melding dit is niet beschikbaar in je regio of land.

Kan iemand kijken wat het probleem kan zijn en of het wel beschikbaar is in me account.

 

Groet,

Michael

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63336Posts
  • 4377Oplossingen
  • 16736Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

MasGeo2021
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert  dat staat in me profiel

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6820Posts
  • 792Oplossingen
  • 2779Likes

Hi @MasGeo2021, welkom op de Ziggo Community!

 

Het kan na het koppelen tot 48 uur duren voordat alle rechten goed zijn herkend. Test het voor de zekerheid vandaag of morgen nog eens. De melding kan ook slaan op de locatie waar je bent. Zo is het bijvoorbeeld niet buiten de EU te gebruiken. Zie ook deze pagina van ESPN erover (2e deel).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic