MasGeo2021
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ESPN watch - melding: dit is niet beschikbaar in je regio of land

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik heb zojuist me account gekoppeld met de nieuwe ESPN watch maar als ik deze via me Chromecast wil kijken krijg ik de melding dit is niet beschikbaar in je regio of land.

Kan iemand kijken wat het probleem kan zijn en of het wel beschikbaar is in me account.

 

Groet,

Michael

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46818Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10235Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

MasGeo2021
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert  dat staat in me profiel

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5019Reacties
  • 503Oplossingen
  • 1697Likes

Hi @MasGeo2021, welkom op de Ziggo Community!

 

Het kan na het koppelen tot 48 uur duren voordat alle rechten goed zijn herkend. Test het voor de zekerheid vandaag of morgen nog eens. De melding kan ook slaan op de locatie waar je bent. Zo is het bijvoorbeeld niet buiten de EU te gebruiken. Zie ook deze pagina van ESPN erover (2e deel).