Ontdek nu het Entertainment menu
Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb zojuist me account gekoppeld met de nieuwe ESPN watch maar als ik deze via me Chromecast wil kijken krijg ik de melding dit is niet beschikbaar in je regio of land.
Kan iemand kijken wat het probleem kan zijn en of het wel beschikbaar is in me account.
Groet,
Michael
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Bert dat staat in me profiel
Hi @MasGeo2021, welkom op de Ziggo Community!
Het kan na het koppelen tot 48 uur duren voordat alle rechten goed zijn herkend. Test het voor de zekerheid vandaag of morgen nog eens. De melding kan ook slaan op de locatie waar je bent. Zo is het bijvoorbeeld niet buiten de EU te gebruiken. Zie ook deze pagina van ESPN erover (2e deel).
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...