NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds deze week kan ik via de website van ESPN geen samenvattingen meer kijken.
Krijg de melding dat de koppelingscode ongeldig is, als ik opnieuw met Ziggo wil inloggen hier.
Is er een storing tussen Ziggo en ESPN Watch?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vermoed dat er een storing is geweest.
Opnieuw (zonder iets te proberen) ingelogd en nu kan ik gewoon via Ziggo inloggen bij ESPN.
Bedankt voor het meedenken. Hopelijk blijft het nu werken.
Het had voorheen namelijk altijd gewerkt, en het was op andere apparaten hetzelfde terwijl ZIggogo en op tv het wel gewoon werkend was.
Fijn weekend alvast!
Kan zijn dat er een storing is bij Ziggo of ESPN ik ga hem voor je doorgeven aan de Ziggo medewerkers
@Koppelrath een foutcode is nooit iets waar je op zit te wachten. Sorry voor het gedoe!
Speelt dit op meer apparaten? En gezien je bericht doe ik de aanname dat het dus eerder wel goed werkte?
Zou je daarnaast de genoemde stappen en adviezen uit deze link nog eens willen nalopen/uitvoeren? Mocht je dan alsnog tegen dezelfde kuren aanlopen, dan horen we het natuurlijk graag!
Vermoed dat er een storing is geweest.
Opnieuw (zonder iets te proberen) ingelogd en nu kan ik gewoon via Ziggo inloggen bij ESPN.
Bedankt voor het meedenken. Hopelijk blijft het nu werken.
Het had voorheen namelijk altijd gewerkt, en het was op andere apparaten hetzelfde terwijl ZIggogo en op tv het wel gewoon werkend was.
Fijn weekend alvast!
Gelukkig! Fijn dat het weer werkt en dank voor je update.
Zelfde probleem hier in Zwolle sinds gisteren 8 juni. ESPN op de tv werkt prima maar op de pc en in de app constant dezelfde melding ongeldige koppelcode. En Ziggo kan je telefonisch niet helpen vanwege, je raadt het al, een technische storing. Alle tips al geprobeerd. Niets helpt.
Daar word je niet vrolijk van @Video1955 😞 Heb jij deze link met eventuele oplossingen al eens doorlopen en eventueel een andere browser getest en de cookies en cache geleegd?
Na alle cookies e.d. gewist te hebben werkt het allemaal weer. Hartelijk dank voor de tips.
Heel graag gedaan @Video1955, fijn weekend!
Jij ook. Groet.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.