Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds een aantal dagen hapert ESPN internationaal erg bij replay tv. Ik kijk NHL terug aangezien de wedstrijden onze tijd s'nachts plaatsvinden. Daarvoor werkte het prima en op de tablet met ziggo go werkt het ook prima.
Alleen met de next hapert het hinderlijk veel. Ook bekabeld.
Ik heb 600Mb internet pakket.
Ik heb met ziggo gesproken en het ligt niet aan mijn internet snelheid. Deze hebben ze uitgelezen en moet meer dan voldoende zijn om te streamen.
Heeft iemand ook dit probleem? Of heeft iemand tips?
Groeten Rasha
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Afgelopen dinsdag monteur langs geweest en die heeft de splitter vervangen. De modem takt af van splitter en zit niet meer op de versterker bij andere kabels. Bij mijn wandcontactdoos in woonkamer is de kabel uit de muur beter bevestigd. De modem heeft ook nieuwe kabel vanuit de splitter.
Het lijkt er op dat t haperen is verdwenen bij replay tv, maar ik moet erbij zeggen dat ik nog niet uitgebreid heb kunnen testen ivm drukte.
In ieder geval bedankt voor de snelle reacties en het regelen van een monteur. Helemaal top!
Mvg,
Rasha
Kun je de Next eens 30 seconden van de stroom halen.
Geen resultaat, dan de fabrieksinstellingen.
Geen resultaat, laat het hier weten.
Bedankt voor je reactie. Ik heb bovenstaande gedaan en heeft geen effect. Wat wel werkt is de wedstrijden opnemen, dan geen haperingen. Maar replay tv blijft haperen op de next.
Mvg, Rasha
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En up
OK duidelijk een oude eerste plaats waar Ziggo binnenkomt met een modem achter een versterker wat problemen kan veroorzaken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Bert,
Bedankt. De benodigde gegevens staan erin. Dus ik hoor t wel van een ziggo medewerker/mod.
Hey @Rasha81,
Je bent super snel geholpen door Bert lees ik wel! Wat een topper.
Nu is het aan mij de monteur in te plannen. De afspraak staat voor je ingepland op dinsdag 22 juni tussen 12.00 en 18.00 uur. Komt dit niet helemaal goed uit dan kun je de afspraak gemakkelijk verplaatsen via je Mijn Ziggo account (Gegevens -> Mijn monteursafspraken)
We horen graag van jou hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest 🙂
@Rasha81, hoe is het gegaan afgelopen dinsdag? 🙂
Hallo,
Afgelopen dinsdag monteur langs geweest en die heeft de splitter vervangen. De modem takt af van splitter en zit niet meer op de versterker bij andere kabels. Bij mijn wandcontactdoos in woonkamer is de kabel uit de muur beter bevestigd. De modem heeft ook nieuwe kabel vanuit de splitter.
Het lijkt er op dat t haperen is verdwenen bij replay tv, maar ik moet erbij zeggen dat ik nog niet uitgebreid heb kunnen testen ivm drukte.
In ieder geval bedankt voor de snelle reacties en het regelen van een monteur. Helemaal top!
Mvg,
Rasha
Heel erg graag gedaan! Jij ook bedankt voor de update en fijn dat je verbetering merkt 😄 Daar doen we het voor.
Ik laat je topic nog een week of 2 open staan zodat je er nog in kunt reageren mocht dit nodig zijn. Als je in de toekomst ergens tegenaan loopt dan zien we je graag terug op onze Community!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...