Beste..
De Horizobox geeft een Error sp 0.1.6.. heb van alles geprobeerd. Maar niks werkt. Hoor steeds van verschillende mensen dat zij een ander kastje hebben gekregen. Nu zou ik dat als trouwe klant van jullie ook willen. Tevens werkt de smartfunctie al een tijd niet meer (terugkijken, movies en series etc). In bijlage wat foto's.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb het topic neergelegd bij het moderatieteam.
Goedemiddag @TB85 en een warm welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat je foutcode ERR SP 1.0.6 te zien krijgt op de Ziggo Mediabox XL! Deze foutcode geeft aan dat de Mediabox geen connectie krijgt met het netwerk om de software bij te werken. Ik zie dat je al even wat foto's gedeeld hebt waarop de installatie te zien valt. Kun je de Ziggo Mediabox XL eens rechtstreeks aansluiten op het aansluitpunt, zonder gebruik te maken van de ESX-02 splitter? Sluit de coaxkabel dus echt even aan op het aansluitpunt (AOP) en de RF In aansluiting op de Mediabox XL. Herstart daarna de Mediabox door de stroom er even af te halen en controleer vervolgens of de foutcode nog steeds verschijnt.
@TB85 Het is al een poosje stil onder dit topic. We zijn erg benieuwd of het nog gelukt is om het probleem op te lossen aan de hand van de tips die gegeven zijn. Mocht het nou nog niet lukken, dan helpen wij je hier graag verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.