Sinds de update van de box werkt mijn EPG niet meer
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dank voor het checken, dan is dat duidelijk! Kun je een foto maken van de hoofdaansluiting en die hier delen?
Kun je wel opnemen, en deze afspelen?
Maandag. Ben nu in Duitsland.
kan via de next geen programma programmeren. Wel opgenomen programma’s kijken. Ziggo go werkt wel op de telefoon
Deze aansluiting is wel verouderd @Henkhifi en als ik aan onze kant het signaal op de box bekijk dan is dat ook niet in orde. Je kunt eens een andere kabel testen, blijf je dan toch problemen ervaren dan plan ik met alle liefde voor jou een afspraak met een monteur in, laat me dan weten op welke dagen je beschikbaar bent en of je dan het liefst een afspraak hebt in de ochtend tussen 08:00 - 13:00 of in de middag tussen 12:00 - 18:00 uur. Heb je geen nieuwe kabel in huis, laat het me weten, deze kan ik je toesturen.
Dit is zeer verouderd en niet door ziggo geleverd, zeker als de rest van de installatie ook deze coax connectors bevatten is de kans groot dat er kosten berekend worden.
@Judith Ik zie overigens ook bij een goede installatie nog steeds problemen.
Als je opnames kunt zien betekent het dat je internet minstens redelijk is, hoe dan alleen de EPG niet goed werkt kan ik niet volgen.
Tot een maand geleden nooit problemen. Nu EPG niet meer aan de praat te krijgen altijd met dezelfde kabel. Nu al 3 verschillende kabels geprobeerd. Geen effect
Goedemorgen @Henkhifi, zou je de Mediabox Next eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Dit doe je zo:
- Druk op het huisje op de afstandsbediening
- Navigeer naar het tandwiel en druk op OK
- Navigeer naar het menu 'systeem'
In dit menu kun je terug naar de fabrieksinstellingen. De standaard pincode is 0000. Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost.
Ook al 5 keer gedaan. Geen verbetering. Morgen komt er een monteur
Goed dat er vandaag een monteur komt @Henkhifi we zijn erg benieuwd naar de bevindingen van de monteur, houd je ons op de hoogte?
Goedemiddag ik heb even in het archief van de Ziggo community gekeken en ik ben deze mogelijke oplossing voor uw probleem tegen gekomen: U zou uw Mediabox tv kastje tijdelijk kunnen uitzetten, en uw kastje een uur in standby laten staan, afstandsbediening boven op het kastje leggen. Dit kan uw probleem mogelijk doen verhelpen, aangezien een andere klant hier met deze oplossing eerder baat bij heeft gehad. Wellicht biedt dit voor u ook een probleem oplossende uitkomst.
Wat ook een mogelijke oorzaak kan zijn is dat uw hoofd kabels en internetkabels niet voldoende meer geleiden. Een mogelijke oplossing kan zijn het inspuiten van de kabelconnectors met met contact spray geleidende spray, 99,9% isopropanol Alcohol 99,9 procent isopropyl om kabels mee te reinigen en extra te doen laten geleiden. Dit kan mogelijk als oplossing bieden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.