Cboxy
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

EPG the Voice Kids

Hi,

omdat wij graag the Voice Kids kijken, maar de reclames willen doorspoelen kijken wij altijd op zaterdag. We hebben de opnames geprogrammeerd, maar voor komende vrijdag lijkt dit verkeerd te gaan. In de EPG staat dat komende vrijdag aflevering 5 zal zijn, maar die is op 30 april al opgenomen. Hierdoor lijkt de opname van 7 mei het niet te doen en dit is aflevering 6. Volgende week gaat het weer goed met aflevering 7.

De fout zit dus blijkbaar in de EPG data waarin dezelfde data staat voor komende vrijdag als afgelopen vrijdag. Deze wordt dan niet opgenomen omdat er geen dubbele afleveringen worden opgenomen.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1830Reacties
  • 158Oplossingen
  • 382Likes

@Cboxy Welkom terug op de Community! 

Scherp van je en top dat je dit deelt! Je wil natuurlijk ellende en een dubbele aflevering voorkomen. In dit geval klopt de metadata niet, waar dit wel bij bijvoorbeeld tvgids.nl klopt. We melden dit bij de EPG leverancier. Heel erg bedankt voor het melden!

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4493Reacties
  • 302Oplossingen
  • 669Likes

kun je daar foto’s van maken zodat duidelijk is waar het mis gaat?

heb je die aflevering al geprobeerd opnieuw in te stellen

Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1830Reacties
  • 158Oplossingen
  • 382Likes

@Cboxy Welkom terug op de Community! 

Scherp van je en top dat je dit deelt! Je wil natuurlijk ellende en een dubbele aflevering voorkomen. In dit geval klopt de metadata niet, waar dit wel bij bijvoorbeeld tvgids.nl klopt. We melden dit bij de EPG leverancier. Heel erg bedankt voor het melden!

Bekijk in context

Steefb
Expert
Expert
  • 8316Reacties
  • 1473Oplossingen
  • 2367Likes

@Vincent Z  leuk dat je dat gaat melden bij de epg leverancier, maar bij de vorige epg leverancier kwamen deze fouten ook regelmatig voor. Die overstap was juist om dit te verbeteren .

Het heeft geen snars geholpen. De fout lijkt me gewoon bij de ziggo systemen te liggen.

De klachten die hier worden benoemd lijken me niet af te nemen.

Persoonlijk zie ik ook geen verbetering.

Zo werkt het opnemen met de Mediabox Next - Pagina 154 - Ziggo Community

luykxr
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook al een paar weken last van of 'Geen informatie' of gewoon foute informatie waardoor opnames mislukken. Dan kloppen de tijden weer niet of is het zelfs een compleet ander programma. Dan heb ik nog liever geen EPG dan een slechte want dan denk je dat je eindelijk dat ene programma kan gaan kijken en blijkt de opname mislukt of iets compleet anders. Sorry hoor , maar knap waardeloos. Je doet het goed of je doet het niet. Die overstap naar een nieuwe EPG leverancier is op dit moment (nog) geen succes. Hopelijk zijn dit slechts kinderziektes want als dit lang gaat duren gaan mensen toch alternatieven zoeken.

luykxr
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ook 'leuk' : zit ik lekker te kijken naar 'a star is born' , poef , stopt ineens terwijl film nog niet afgelopen was. Goed bezig ziggo (NOT!)

Uitgelicht topic