marcvh

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

EPG Next

Ook al weet ik dat al heel veel mensen hebben geklaagd over de EPG via de Next decoder maar toch is er geen oplossing voor het groeiende probleem en dat is zo irritant want regelmatig worden ingeplande opnames niet opgenomen en staat er alleen een rode stip achter. 

Mijn grootste irritatie punt is dat je het origineel niet kan terug kijken omdat het soms langer dan 7 dagen geleden is dat het programma uitgezonden is of de zender staat het gewoon niet toe dat je de irritante reclame kunt filteren en dan is mijn concentratie verdwenen.

Ik denk dat het - gezien de hoge prijs die er gevraagd wordt voor het abonnement/dienst er wel iets tegenover moet staan qua competitie want het geen je voor het bedrag betaald weegt niet op tegen het aanbod dat maar blijft krimpen en krimpen. 

Erg jammer! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

"Mijn grootste irritatie punt is dat je het origineel niet kan terug kijken omdat het soms langer dan 7 dagen geleden is dat het programma uitgezonden is of de zender staat het gewoon niet toe dat je de irritante reclame kunt filteren en dan is mijn concentratie verdwenen."

 

Dat wordt bepaald door de eigenaren van de kanalen, programma's enz.

Ziggo kan dit wel afkopen, maar die rekening komt bij de abonnees terecht en dat schijnt een flinke rekening te zijn.

 

Problemen met opnames kun je het best in het volgende topics plaatsen, daar staat alles bij elkaar en wordt alles sneller opgepakt door Ziggo dan in losse topics, in losse topics kan het tot een paar dagen duren.

 

< Volg hier de updates en discussieer mee > 

 

< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven > 

 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

"Mijn grootste irritatie punt is dat je het origineel niet kan terug kijken omdat het soms langer dan 7 dagen geleden is dat het programma uitgezonden is of de zender staat het gewoon niet toe dat je de irritante reclame kunt filteren en dan is mijn concentratie verdwenen."

 

Dat wordt bepaald door de eigenaren van de kanalen, programma's enz.

Ziggo kan dit wel afkopen, maar die rekening komt bij de abonnees terecht en dat schijnt een flinke rekening te zijn.

 

Problemen met opnames kun je het best in het volgende topics plaatsen, daar staat alles bij elkaar en wordt alles sneller opgepakt door Ziggo dan in losse topics, in losse topics kan het tot een paar dagen duren.

 

< Volg hier de updates en discussieer mee > 

 

< Ik wil een fout in de TV Gids doorgeven > 

 

< Ik wil een mislukte opname doorgeven > 

Uitgelicht topic