Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2232Reacties
  • 147Oplossingen
  • 672Likes

EPG - Formula 1

Beste Ziggo,

Zojuist een opname ingeplant voor de Race van de Formula 1 op Ziggo Sport, er wordt dan gevraagd of ik de gehele Serie of alleen een aflevering wil opnemen.

(Ziggo Sport - Formula 1 - 28/03/2021 - GP van Bahrein Race - 15:45 - 19:35)

Bij het aangeven van het opnemen van de Serie worden alle waardes met Formula 1 meegenomen, behalve de samenvatting, dit is natuurlijk niet praktisch als je alleen de Race wilt opnemen.

Graag zie ik in de EPG dat er onderscheid gemaakt wordt tussen vrije training, Kwalificatie & Race, Deze informatie is aanwezig maar lijken geen waardes te zijn welke mee wegen.

Daarnaast zou het prettig zijn als Season en Episode waardes anders toegepast worden, nu is dit S10230000 terwijl het logischer is om S2021 E01 te hanteren.

Dus wat ik graag wil zien in de EPG:

Formula 1 - Vrije Training - S2021 E01 (parts kunnen opgelost worden met nog een waarde er achter)

Formula 1 - Kwalificatie - S2021 E01

Formula 1 - Race - S2021 E01

MVG

1 Reactie 1
Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1861Reacties
  • 163Oplossingen
  • 392Likes

Hey @Jonathan-458.

Dank voor het meedenken en het uitschrijven van deze waardevolle suggesties! Op dit moment is het inderdaad vrij basaal ingeregeld, daar je alleen bij 'informatie' daadwerkelijk informatie van het programma te zien krijgt. Dit is bekend en we werken samen met de leverancier aan een structurele oplossing. Met de nieuwe EPG wordt op termijn dus zeker beterschap verwacht. Nogmaals bedankt voor je feedback!

Uitgelicht topic