1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

EK voetbal kanaal 999

Ligt het aan mij of loopt beeld en geluid op uhd kanaal 999 niet synchroon? Erg irritant...

@Ziggo 

90 Reacties 90
Pajaro

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat het aan HDR ligt lijkt mij sterk. Ik krijg van mijn LG tv een melding als iet HDR is. Dat krijg ik nu niet.

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

16234390651272016571846155647278.jpg

@Pajaro 

pcootjes

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan de instelling hdr kleuren niet vinden op mijn samsung qled.

Met de kleuren is trouwens weinig mis, het is gewoon veel te donker.

wjharing

Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Aangezien wij de relatie met Ziggo hebben, en Ziggo met de npo, lijkt het me toch handig dat we feedback aan Ziggo geven. Wellicht is Ziggo effectiever om npo wijzigingen door te laten voeren

Calabria

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Waarom niet dezelfde kwaliteit als de F1 op kanaal 14?

 

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Calabria op dat dit door de npo wordt geleverd en f1 door ziggo zelf. Zo lastig is het niet. Npo stuurt dit naar ziggo en ziggo stuurt het onbewerkt door naar de next.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Die keek dan waarschijnlijk naar kanaal 1 en niet naar 999...

Calabria

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Nou, dan maar gewoon NPO1 kijken dus. Ik had er meer van verwacht......

pcootjes

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja het is klote. Eigenlijk belachelijk.  Je zou verwachten dat ze dit ff testen. 

pcootjes

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dan moet ziggo het maar eens rap gaan bewerken tot acceptabel niveau.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Zou heel goed zo kunnen zijn, maar wat ik erg typisch (en kwalijk) vind is dat @Ziggo zelf zich in ieder geval bij mijn weten nog helemaal niet in deze discussie mengt. Ik kan/wij kunnen alleen maar zeggen wat we constateren en ik constateer een donker beeld en niet synchroon lopend beeld en geluid op kanaal 999. En de tijd dat er kinderziektes zijn moet onderhand weleens voorbij zijn bij deze grote speler op de markt. Begint soms op Eurosport te lijken, die zijn al 30 jaar bezig en die hebben het nog niet op orde. Ik geef in dit geval Ziggo nog het voordeel van de twijfel 😁

pcootjes

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En als klant van Ziggo hou ik Ziggo aansprakelijk .

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Aan het donkere beeld kunnen en gaan ze niks doen, omdat HDR op elke tv anders is, je kan niet voor elke tv het HDR anders maken. Voor de donkere beeld moet je zelf ff je instellingen veranderen kwa hdr wat jij mooi vindt 

pcootjes

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geklets (zeg het ff netjes)

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@pcootjes je bent niet verplicht om er naar te kijken hé, ze leveren als optie. Als je het niks vindt kijk je gewoon hd versie

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Eens.. en dat doe ik dus ook! Maar ik vind wel dat als je alles en iedereen "lekker" maakt met de aankondiging dat je dit in UHD gaat uitzenden, dat je dan wel moet zorgen dat alles goed is en loopt zoals het hoort. Enfin, Nederland speelt zondag, ben benieuwd...

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@MartijnNuijs! Dat ligt aan de aanvoer van npo/eufa, ziggo kan daar niks aan doen. Kpn klanten hebben exact de zelfde problemen, dus is het dan ook het probleem van kpn?

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Ja, want dat zijn de partijen waar wij als klant mee te maken hebben... We kunnen het natuurlijk ook proberen ook proberen op een NPO forum, maar denk dat zij ons terugsturen naar degene waar we het abonnement afgesloten hebben. 

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Trouwens, als ik problemen heb met de next box ga ik toch ook naar Ziggo en niet naar de fabrikant van die dingen?

pgovers

Level 6
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 35Likes

Ik ben al enige tijd overgeschakeld naar de Apple TV 4K en de nlziet app voor 1080 resolutie en upscale naar 4K omdat de Ziggo helaas nog 720 streamt, dus ik hoopvol naar de wedstrijd kijken in 4K op de mediabox next maar helaas was dit een zware teleurstelling stelling.

 

ik hoop dat het gefixt word als 🇳🇱 speelt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic