Ligt het aan mij of loopt beeld en geluid op uhd kanaal 999 niet synchroon? Erg irritant...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Inderdaad niet synchroon, en uhd kanaal is ook donkerder tov normaal hd kanaal.
Erg jammer, maar hopelijk kunnen ze dat snel aanpassen...
Mensen, hier kan ziggo niks aan doen. Npo zend dit zo uit onbewerkt zo als npo het ook binnen krijgt. En het donkere is het HDR wat meegeleverd wordt en elke tv is dat anders.
Ik dacht nog even dat de vertraging aan dolby digital lag maar ook bij stereo een behoorlijke vertraging mag ik wel zeggen.
Jammer dat Ziggo er niets aan kan doen, maar zo be it
Mijn tv ondersteunt hdr, Dolby vision en hdr10+, dus dan lijkt het dat hdr niet goed is geïmplementeerd, of de Ziggo box het niet goed verwerkt?
De menu’s zijn dan wel weer erg licht van kleur.
@wjharing het wordt onbewerkt door gestuurd, dus dit komt zo van de eufa af.
Het is inmiddels weer wat lichter. Stoort me verder niet. Kunnen we niet elke zender in 4K krijgen , het is wel erg mooi namelijk. 😀
Beeld is veel te donker op Samsung TV.
Belachelijk dit.
4K formule 1 was wel goed.
Dit lijkt wel een nachtwedstrijd.
Geluid van een trap komt zo'n beetje een seconde na de daadwerkelijke trap... Dan maar op de "gewone" npo1 kijken, jammer. Gemiste kans tot nu toe, goed begin is het halve werk.
Hij staat hier weer op NPO1 HD ipv 999. Geluid loopt niet gelijk. Gehele vertraging in vergelijking met NPO1 HD en HDR komt niet goed door. Veelste donker behalve achter het NPO 1 UHD logo. Op het forum bij KPN ook veel vergelijkbare klachten.
Hier ook donker beeld en fletse kleuren net als op kanaal 14 tijdens F1. Erg jammer! En audio is inderdaad niet sync. Al gaat er behoorlijk wat mis in de studio, dus kan ook daar liggen. Beeldkwaliteit vind ik erg tegenvallen. Heb een LG OLED 4K tv. Npo1 HD ziet er nu veel mooier uit wat kleur betreft... hoop dat Ziggo snel wat aan het 4K probleem kan doen, net als wat ik in andere topics lees.
@pcootjes komt door de HDR, formule 1 wordt niet in HDR uitgezonden. Even bij je instellingen kijken van HDR van je tv
Waar moet ik de TV dan opzetten?
HDR veranderen in ....
En op kanaal 999 loopt er geen tijd mee links boven. Ook beetje vreemd
Inderdaad waardeloos beeld, terwijl de F1 op kanaal 14 wel mooi scherp is. Ook wordt de stand en tijd niet getoond. Weer blij gemaakt met een dooie mus.
@Goumans met die vragen moet je bij npo zijn, die zet dat over het beeld heen en niet ziggo. Ziggo zend alleen uit wat ze binnen krijgen van de zenders
Ik had vanavond een medewerker van Ziggo aan de lijn en die zei wel een mooi, scherp beeld te hebben.
Zo'n vermoedem had ik al, was ook meer een constatering dan een vinger richting Ziggo.
Blijft het wel enigzins spannends wanneer er wlrdt afgefloten voor de rust 🙂
@Calabria dan even bij je instellingen van je tv kijken voor de hdr kleuren, en het een onbewerkt beeld wat ziggo door stuurt, dus als je het niet mooi vindt moet je daar echt voor bij de npo zijn
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.