1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

EK voetbal kanaal 999

Ligt het aan mij of loopt beeld en geluid op uhd kanaal 999 niet synchroon? Erg irritant...

@Ziggo 

90 Reacties 90
wjharing

Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Inderdaad niet synchroon, en uhd kanaal is ook donkerder tov normaal hd kanaal.

Erg jammer, maar hopelijk kunnen ze dat snel aanpassen...

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Mensen, hier kan ziggo niks aan doen. Npo zend dit zo uit onbewerkt zo als npo het ook binnen krijgt. En het donkere is het HDR wat meegeleverd wordt en elke tv is dat anders.

josdavids

Level 7
  • 151Posts
  • 1Oplossingen
  • 41Likes

Ik dacht nog even dat de vertraging aan dolby digital lag maar ook bij stereo een behoorlijke vertraging mag ik wel zeggen. 

wjharing

Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Jammer dat Ziggo er niets aan kan doen, maar zo be it 

 

Mijn tv ondersteunt hdr, Dolby vision en hdr10+, dus dan lijkt het dat hdr niet goed is geïmplementeerd, of de Ziggo box het niet goed verwerkt?

josdavids

Level 7
  • 151Posts
  • 1Oplossingen
  • 41Likes

De menu’s zijn dan wel weer erg licht van kleur. 

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@wjharing het wordt onbewerkt door gestuurd, dus dit komt zo van de eufa af.

josdavids

Level 7
  • 151Posts
  • 1Oplossingen
  • 41Likes

Het is inmiddels weer wat lichter. Stoort me verder niet. Kunnen we niet elke zender in 4K krijgen , het is wel erg mooi namelijk. 😀

pcootjes

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beeld is veel te donker op Samsung TV.

Belachelijk dit.

4K formule 1 was wel goed.

Dit lijkt wel een nachtwedstrijd.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Geluid van een trap komt zo'n beetje een seconde na de daadwerkelijke trap... Dan maar op de "gewone" npo1 kijken, jammer. Gemiste kans tot nu toe, goed begin is het halve werk.

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Hij staat hier weer op NPO1 HD ipv 999. Geluid loopt niet gelijk. Gehele vertraging in vergelijking met NPO1 HD en HDR komt niet goed door. Veelste donker behalve achter het NPO 1 UHD logo. Op het forum bij KPN ook veel vergelijkbare klachten.

Pajaro

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook donker beeld en fletse kleuren net als op kanaal 14 tijdens F1. Erg jammer! En audio is inderdaad niet sync. Al gaat er behoorlijk wat mis in de studio, dus kan ook daar liggen. Beeldkwaliteit vind ik erg tegenvallen. Heb een LG OLED 4K tv. Npo1 HD ziet er nu veel mooier uit wat kleur betreft... hoop dat Ziggo snel wat aan het 4K probleem kan doen, net als wat ik in andere topics lees.

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@pcootjes komt door de HDR, formule 1 wordt niet in HDR uitgezonden. Even bij je instellingen kijken van HDR van je tv

pcootjes

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waar moet ik de TV dan opzetten?

HDR veranderen in ....

Goumans

Level 5
  • 78Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

En op kanaal 999 loopt er geen tijd mee links boven. Ook beetje vreemd

Calabria

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Inderdaad waardeloos beeld, terwijl de F1 op kanaal 14 wel mooi scherp is. Ook wordt de stand en tijd niet getoond. Weer blij gemaakt met een dooie mus.

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Goumans met die vragen moet je bij npo zijn, die zet dat over het beeld heen en niet ziggo. Ziggo zend alleen uit wat ze binnen krijgen van de zenders

Calabria

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ik had vanavond een medewerker van Ziggo aan de lijn en die zei wel een mooi, scherp beeld te hebben.

Goumans

Level 5
  • 78Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Zo'n vermoedem had ik al, was ook meer een constatering dan een vinger richting Ziggo.

Blijft het wel enigzins spannends wanneer er wlrdt afgefloten voor de rust 🙂

Wil83

Level 4
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Calabria dan even bij je instellingen van je tv kijken voor de hdr kleuren, en het een onbewerkt beeld wat ziggo door stuurt, dus als je het niet mooi vindt moet je daar echt voor bij de npo zijn

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic