j.bezouw
Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

E52 meilding

Beste allemaal,

Wij hebben op onze tv boven met een cisco box sinds de aanschaf van wifi-boosters ineens een E52 melding?

Ik heb de kabel van beneden naar boven geheel vernieuwd : geen resultaat. Daarna een splitter op de werkende aansluiting naar de Next mediabox gezet met de nieuwe kabel naar boven : geen resultaat.

Daarna de stappen op deze site geprobeerd , heel eventjes kanaal 14 ( ziggosport) gehad daarna weer E52.

Ik weet het niet meer , wie wel?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
j.bezouw
topicstarter
Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Eddy,

vanochtend ziggo gebeld en met hen samen het gehele protocol nog eens door gelopen ( dus echt alles , reset etc) en warempel ineens wel tv en internet. Dus gevonden oorzaak: geen! echter wel probleem ineens opgelost! dus misschien idd jouw suggestie alhoewel ik dat al een keer gedaan had?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49383Posts
  • 3032Oplossingen
  • 11036Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de mediabox op aangesloten zit?

Eddy
Gedreven Raadgever
  • 806Posts
  • 151Oplossingen
  • 58Likes

Als een Cisco box E52 aangeeft betekent dan geen inkomend kabelsignaal, vaak is dit de oorzaak, controleer aub of de coax kabels goed zijn aangesloten.

Als dit goed is aangesloten en er is een coax kabel naar de Cisco kan dit ook veroorzaakt zijn daar een bug in die Cisco boxen zit, die geven soms spontaan E52. Die bug is al jaren in die boxen en door de fabrikant nooit opgelost. Je kunt daar zelf iets aan doen. Ga naar het menu, dan kom je in die schuivende panelen en ga naar installatie en systeem. zoek daar ze zenders een keer opnieuw. Vaak lost dit het probleem op

j.bezouw
topicstarter
Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo bert ,

vanochtend ziggo gebeld en met hen het gehele protocol nog eens door genomen ( dus echt alle oplossingen, reset etc) en warempel ineens wel tv internet etc. Dus gevonden oorzaak geen! echter wel probleem ineens opgelost!?????? alles werkt weer!

j.bezouw
topicstarter
Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Eddy,

vanochtend ziggo gebeld en met hen samen het gehele protocol nog eens door gelopen ( dus echt alles , reset etc) en warempel ineens wel tv en internet. Dus gevonden oorzaak: geen! echter wel probleem ineens opgelost! dus misschien idd jouw suggestie alhoewel ik dat al een keer gedaan had?

Bekijk in context

Eddy
Gedreven Raadgever
  • 806Posts
  • 151Oplossingen
  • 58Likes

fijn dat het weer werkt

gr. Eddy 😀

Uitgelicht topic