vorige week vrijdag 14e storing op 1 smartcard met e16-4 melding met tekst: zit niet in het abonnement. gebeld, nogmaals gebeld, aantal keren verder werd er een 'case' aangemaakt en werd verteld dat mijn smartcards niet actief waren. toch bijzonder omdat ik al 20 jaar met 2 van deze smartcards kijk en recent de telefoon heb laten vallen omdat ik die toch niet gebruik. kreeg toen een next mini toegestuurd die niet werkte, daarna een ci+ module met nieuwe smartcard toegestuurd. Toen een week of 6 probleemloos gekeken en nu valt de ene na de andere smartcard uit, het duurt 3 werkdagen (zegt een slecht nederlands sprekende medewerkster) en moet maar wachten tot woensdag a.s. en dan kan ik weer tv kijken zegt ze. nou, ik heb hier totaal geen vertrouwen meer in. heeft iemand hiervoor een oplossing? want dit moet niet kunnen vind ik.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@MarjorieSuzanne De kaart is toevallig vanochtend opgevoerd. Mocht deze nog niet werken, stel dan de smartcard opnieuw in. Mocht dit niet werken, geef een gil en stem de TV minstens 1 uur op NPO 1 af. Dan stuur ik een signaal naar de kaart waarmee de abonnementsrechten opnieuw worden opgehaald.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie meer problemen met smartcards de laatste tijd, maar gelukkig worden die wel opgelost in de loop van de tijd, ze moeten opnieuw in de systemen opgevoerd worden en dat kan een paar dagen duren voordat alles doorgelopen is in de achterliggende servers.
Als het woensdag niet werkt, laat het hier dan weten, dan kan een Ziggo moderator kijken wat er nog moet gebeuren.
Zij kunnen diep in de systemen en/of de juiste mensen bereiken.
Gisterenavond stopte het laatste smartcardje er ook mee. Kan dus nu helemaal geen tv meer kijken, bellen om hulp werkt averechts blijkbaar! Paar dagen wachten? Ik wacht al vanaf vrijdag en het is nu dinsdag
@MarjorieSuzanne schreef:
Gisterenavond stopte het laatste smartcardje er ook mee. Kan dus nu helemaal geen tv meer kijken, bellen om hulp werkt averechts blijkbaar! Paar dagen wachten? Ik wacht al vanaf vrijdag en het is nu dinsdag
je schrijft zelf: "en moet maar wachten tot woensdag a.s."
Het kan zijn dat je abonnement gereset wordt en dan moet er nog een nacht overheen voordat dit in alle achterliggende servers is doorgerold.
Als het woensdag niet werkt, laat het hier dan weten, dan kan een Ziggo moderator kijken wat er nog moet gebeuren.
Helaas nog steeds niet opgelost. Gisteren weer gebeld en de medewerkster kon 1 smartcard aan de gang krijgen, de rest doet het nog steeds niet.
Kan een Ziggo moderator please kijken wat hier aan de hand is?
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hallo @MarjorieSuzanne ,
Ik zie dat je gisteren kort na je laatste post bent gebeld met mijn collega. Na dit gesprek zijn de nodige acties verder uitgezet hiervoor. Dit kan enkele dagen duren. Mocht je hierover nog aanvullende vragen hebben, laat het dan gerust weten. Zodra de uitgezette acties zijn afgerond, zijn wij heel benieuwd naar je ervaringen.
smartcards 528 en 230 doen het weer, met 230 als laatste cijfers nog steeds niet helaas.
De smartcard met 230 achteraan doet het nog steeds niet, zijn nu een week verder. Wat nu?
@MarjorieSuzanne De kaart is toevallig vanochtend opgevoerd. Mocht deze nog niet werken, stel dan de smartcard opnieuw in. Mocht dit niet werken, geef een gil en stem de TV minstens 1 uur op NPO 1 af. Dan stuur ik een signaal naar de kaart waarmee de abonnementsrechten opnieuw worden opgehaald.
Dankjewel, opnieuw ingesteld en het werkt weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.