Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb een foutcode in beeld e133-4. Heb de ontvanger opnieuw geïnstalleerd en smartcard schoongemaakt. Omdat ik geen 0900 nummers kan bellen, zou ik willen vragen of jullie mij kunnen bellen op 0629794302. Bvd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen!
Er zijn momenteel problemen met de Humax mediaboxen en CI+ modules, waardoor je enkel de publieke zenders kunt ontvangen. Ik hou jullie in dit topic op de hoogte!
Ik heb dezelfde foutmelding. Alle stappen uitgevoerd zoals deze op de website staan en nu 15 min wachten op de “reset”. Wellicht een storing bij Ziggo?
Ik heb dezelfde melding alles al geprobeerd. Storing bij ziggo?
Hier zelfde probleem, kaart schoongemaakt, ook zeldens opnieuw opgehaald, maakt geen verschil….
Hier ook dezelfde melding
Zelfde probleem hier. Alle stappen doorlopen en nog steeds geen beeld behalve ned, 1 2 en 3
Hier idem...
Hier ook. Is niet de eerste keer. Maandje of wat geleden ook al. Toen opgelost met terug zetten naar fabrieksinstellingen. Maar dat werkt nu niet.
Na gevraagde update, op fabrieksinstelling gezet, alle stappen goed doorlopen. En nog de e 133 4 melding. Geen zenders alleen 1 2 3. Graag oplossing zsm
Goedemorgen!
Er zijn momenteel problemen met de Humax mediaboxen en CI+ modules, waardoor je enkel de publieke zenders kunt ontvangen. Ik hou jullie in dit topic op de hoogte!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...