1
Vraag
2
Reacties
Robbin vander W

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E133-4

Heb een foutcode in beeld e133-4. Heb de ontvanger opnieuw geïnstalleerd en smartcard schoongemaakt. Omdat ik geen 0900 nummers kan bellen, zou ik willen vragen of jullie mij kunnen bellen op 0629794302. Bvd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen!

Er zijn momenteel problemen met de Humax mediaboxen en CI+ modules, waardoor je enkel de publieke zenders kunt ontvangen. Ik hou jullie in dit topic op de hoogte! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Micter

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde foutmelding. Alle stappen uitgevoerd zoals deze op de website staan en nu 15 min wachten op de “reset”. Wellicht een storing bij Ziggo?

Richard12345

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde melding alles al geprobeerd. Storing bij ziggo? 

DVDHORST102

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier zelfde probleem, kaart schoongemaakt, ook zeldens opnieuw opgehaald, maakt geen verschil….

Jaima

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook dezelfde melding

RChhatta

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier. Alle stappen doorlopen en nog steeds geen beeld behalve ned, 1 2 en 3

Goffi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier idem...

Audrey Hoogenda

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook. Is niet de eerste keer. Maandje of wat geleden ook al. Toen opgelost met terug zetten naar fabrieksinstellingen. Maar dat werkt nu niet.

Geanne83

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na gevraagde update, op fabrieksinstelling gezet, alle stappen goed doorlopen. En nog de e 133 4 melding. Geen zenders alleen 1 2 3. Graag oplossing zsm

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen!

Er zijn momenteel problemen met de Humax mediaboxen en CI+ modules, waardoor je enkel de publieke zenders kunt ontvangen. Ik hou jullie in dit topic op de hoogte! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic