Storing E133-4. Ik heb de tv via een scart kabel aangesloten op de Humax 5300C. Ik heb het stappenplan doorlopen met het opnieuw instellen van de madiabox. Nu heb ik NPO 1, 2 en 3 maar niet RTL 4, 5, 6 ...
Smartcard schoongemaakt, mediabox stroomloos gemaakt.
Nog steeds de melding E133-4 op RTL4, 5 ,...
De mediabox start op met versie 3.1
Wat is de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb ziggo support via chat gevraagd en ze hebben een refresh naar de humax mediabox gezonden. Daarna had ik weer beeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Al geprobeerd HDMI kabel aan te sluiten op je HUMAX i.p.v. een scart kabel?
De HDMI kabel had ik uitgeleend en kan ik nu even niet gebruiken. De tv is ook net vervangen en de nieuwe heeft wel een HDMI aansluiting in tegenstelling tot de vorige. Overigens werkte RTL4 wel op de oude tv met scart.
Ik ga nog een hdmi kabel regelen.
Ik heb ziggo support via chat gevraagd en ze hebben een refresh naar de humax mediabox gezonden. Daarna had ik weer beeld.
Voor beter digitaal beeld is HDMI beter. Scart werd gebruikt bij de analoge tijd tegenwoordig is het via HDMI
Via mijn Ziggo kun jezelf de desbetreffende Mediabox op afstand de zenders opnieuw ophalen in het tabblad televisie en dan zenders opnieuw ophalen klikken
Ok, gevonden. Dat had wellicht ook gewerkt. Bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.