1
Vraag
2
Reacties
R.craane

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E133-4 melding update

Meeste zenders zie ik niet nu dat er een update melding op staat

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12017Posts
  • 971Oplossingen
  • 4464Likes

Goedemorgen!

 

Er is momenteel een probleem met de Humax mediaboxen en de CI+ modules, waardoor je enkel de publieke omroepen ontvangt. We lossen het zo snel mogelijk op. In dit topic hou ik jullie op de hoogte! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Aki

Stamgast
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hier ook geen beeld ci+module

Alleen Nl 1 2 3

En ziggo sport, de rest niks van beeld 

 

Jantje1961

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook alleen 1,2,3 en ziggo sport en ziggo tv

Aki

Stamgast
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Tis raar zou het met overschakeling te maken hebben analoog vervalt? 

wulf

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wij hebben de melding E133-4. Kunnen deze zenders bekijken 1,2,3, ziggo sport en ziggo tv. 

Jootje2

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, hier ook hetzelfde verhaal:

E133-4 Je digitale ontvanger of CI+ module heeft een update nodig. Kijk op ziggo.nl/i34 hoe je dit doet. 

 

Alle stappen doorlopen, en nog blijf ik het zelfde houden.

 

Aki

Stamgast
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Jootje2 wrote:

Goedemorgen, hier ook hetzelfde verhaal:

E133-4 Je digitale ontvanger of CI+ module heeft een update nodig. Kijk op ziggo.nl/i34 hoe je dit doet. 

 

Alle stappen doorlopen, en nog blijf ik het zelfde houden.

 

Hier ook nog steeds zelfde 

Zou ziggo het systeem moeten updaten? 

TanteAlex

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Idem hier regio Den Haag.

Update gedaan nav I34 melding en daarna alleen 1,2,3 te ontvangen.

Internet verbinding (zelfs met kabel) is ook traag.

Volgens Ziggo is hier geen storing.

m2heikamp

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde melding sinds vanochtend hier. Al van alles doorlopen en geprobeerd, tot nu toe werkt niets.  Melding E133-4 Momentje, de smartcard wordt gecontroleerd.

Aki

Stamgast
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
m2heikamp wrote:

Zelfde melding sinds vanochtend hier. Al van alles doorlopen en geprobeerd, tot nu toe werkt niets.  Melding E133-4 Momentje, de smartcard wordt gecontroleerd.

Klopt helemaal hier ook?

N.A Wilden

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vanochtend de E133-4 melding op de tv. Meerdere oplossingen via ziggo.nl doorlopen maar met resultaat 0. Ik heb alleen de zenders 1,2 en 3. Wat nu?

Angelina Nosche

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Al 2x de stappen doorlopen, kaart eruit schoongemaakt tv uit en dan steeds dezelfde melding.

m2heikamp

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Wali

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier (Friesland) zelfde probleem. Diverse niet HD varianten van de zenders werken wel gewoon. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12017Posts
  • 971Oplossingen
  • 4464Likes

Goedemorgen!

 

Er is momenteel een probleem met de Humax mediaboxen en de CI+ modules, waardoor je enkel de publieke omroepen ontvangt. We lossen het zo snel mogelijk op. In dit topic hou ik jullie op de hoogte! 

quadrofoglio196

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

goedenmorgen,

ik ook van alles uitgehaald om te resetten.. niks werkt. wanneer word dit opgelost..?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic