Gisteren al geconstateerd rond lunchtijd. Vanmorgen ook weer. tijdens de live uitzendingen zijn er meerdere korte of langere momenten uitval in het geluid. (zie ook een vorig topic).
Vanmorgen heb ik dit opgenomen, maar in de opname is er geen uitval. Wat an sich al vreemd is.
Ik heb een horizon next gekoppeld aan een sony bravia tv en sonos soundbox.
Bij andere zenders is er geen enkel probleem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Navraag leert dat Discovery nog geen update voor ons heeft en ook niet kan vertellen wanneer het is opgelost. Uiteraard blijven we regelmatig om updates vragen om de druk bij hen erop te houden.
Bij mij hetzelfde probleem, CI+ Module en alleen op Discovery Channel, het lijkt wel of het elke dag erger wordt ..... Ik ben blij dat ik dit topic gevonden heb, van alles geprobeerd en niets verhielp het probleem
‘T is weer knudde vanavond.
Gelukkig kan het geluid uit tijdens de reclame’s.
Wat Ik doe als een programma is dat graag wil zien dan ga ik via de Ziggo Go app op de tv maar kijken.
Dan zijn er geen geluids haperingen.
Maar eigenlijk belachelijk dat zo een bedrijf achter Discovery zo lang op zich laat wachten.
Wat hier reageerd is natuurlijk maar een handje vol.
Vind ook eigenlijk dat Ziggo Discovery wat meer achter de broek moet zitten.
Discovery heeft al maanden problemen met Dolby geluid « Breedbeeldweetjes
Er zijn topics te vinden op de Ziggo community op de kpn community en het forum van Zeelandnet.
Zelfs bij buitenlandse providers wordt dit gemeld.
Hier ben ik het absoluut 100% mee eens. Met een probleem wat al zo lang speelt voor zoveel gebruikers kun je best Discovery wat meer onder druk zetten dan af en toe te informeren.
Geef dan het signaal maar niet meer door aan Ziggo klanten en pak een ander kanaal ervoor in de plaats.
Ik kijk, er zijn er vast meer, nu toch niet naar discovery door dit probleem. Kan toch niet de bedoeling zijn kijkers te verliezen hierdoor..
Nog een manier om mensen van lineair naar HBO Max te pushen 🙂
Nu wordt het sowieso steeds minder interessant om naar Discovery te kijken, maar goed.
Drie weken verder, ik denk ik ga eens kijken of het is opgelost. Helaas niet.
Is wel op randje belachelijk dat Discovery én Ziggo dit niet opgelost krijgen.
Lijkt erop dat dit totaal geen prio heeft om hun betalende klanten een goed werkend product te leveren.
Je zou toch denken dat, met de media-berichten over weglopende klanten, dit met een paar dagen, max een week opgelost zou moeten zijn of een alternatief aangeboden zou moeten zijn..
Dat idee heb ik dus ook.
Ik blijf het vreemd vinden dat ik soms kan kijken naar verschillende uitzendingen zonder probleem en dat in het zelfde programma waar eerst niets aan de hand is
Dan ineens de haperingen zijn.
En wat ik ook niet snap is dat dit al zolang duurt en er totaal niets gebeurd.
Ziggo kan wel zeggen we hebben het gemeld, maar er echt bovenop zitten lijkt dat niet.
Gelukkig heb ik ook nog ziggo go of kan ik via hbo kijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.