Vraag
Reacties
Rilanda
Level 4

DreamWorks toevoegen aan zenderpakket

Wanneer voegen jullie net als KPN DreamWorks zender toe zou wel prettig  zijn

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Jamyla
Community Moderator

Goedemorgen @Rilanda

We kijken continu naar innovaties en nieuwe mogelijkheden. Momenteel ligt DreamWorks nog niet op de planning om toe te voegen.

Om eerlijk te zijn, heb ik dit verzoek ook nog niet eerder gekregen. Ik zal je verzoek neerleggen bij ons team, kijkend of er meer vraag naar is.

Als we de zender gaan toevoegen, informeren we hier uiteraard over.

0 Kudos
2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant Community waar Ziggo medewerkers, zij hebben een Ziggo logo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Hele goede vraag die je stelt, wie weet in de toekomst dat Ziggo dit gaat doen, als het gedaan wordt dan wordt het via een Uitgelicht topic neergezet in TV en Radio topic.

Tot heden is er nog niks over bekend, gelukkig zijn er wel Ziggo Medewerkers met een Logo voor hun naam die dit kunnen nagaan of doorzetten en deze pakken dan het topic op.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Rilanda

We kijken continu naar innovaties en nieuwe mogelijkheden. Momenteel ligt DreamWorks nog niet op de planning om toe te voegen.

Om eerlijk te zijn, heb ik dit verzoek ook nog niet eerder gekregen. Ik zal je verzoek neerleggen bij ons team, kijkend of er meer vraag naar is.

Als we de zender gaan toevoegen, informeren we hier uiteraard over.

0 Kudos