1
Vraag
2
Reacties
Sandrahzr

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Draadloos televisie kijken

Hallo.

In mijn nieuwe woning zit de aansluiting voor tv aan de andere kant van waar ik hem zou willen. Maar kabels doortrekken - of sowieso gedoe met kabels - is toch eigenlijk niet meer van deze tijd. Is het mogelijk zonder coaxkabel tv te kijken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 17385Posts
  • 738Oplossingen
  • 5772Likes

2 en 6 gaan beiden niet direct op een TV dus vallen af, voor 3 is een op de TV aangesloten laptop of pc nodig.

Voor 4 en 5 is optie 2 nodig. Voor optie 1 is het van belang dat Ziggo ook de internet leverancier is.

@Sandrahzr je abonnement blijft hetzelfde het is wel van belang dat je toegang tot Ziggo Go hebt.

Er is nog een optie de mediabox in het geval van een Next via wifi verbinden dan kan je met iets vertraging kijken, niet live maar na een paar seconden kiezen voor kijken vanaf begin.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 17385Posts
  • 738Oplossingen
  • 5772Likes

Hoezo zijn kabels niet van deze tijd heeft de TV geen stekker voor de electra? Er zijn twee opties  vanaf een tablet of smartfoon via een chromecast streamen, of met een geschikte TV de Ziggo Go TV app gebruiken.

Sandrahzr
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn tv gaat op batterijen 🙂 Nee gekheid. Bedankt voor je reactie, ik zou inderdaad kunnen streamen via chromecast. Maar hoe zit het dan met het abonnement? Dat blijft gewoon hetzelfde?

Steefb

Level 19
  • 14861Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

Heb jij een abonnement van Ziggo? Dan heb je 6 mogelijkheden om zonder een coaxkabel tv te kijken. Dit zijn ze:

1. Ziggo GO Bèta app voor smart TV's
2. Ziggo GO app
3. Ziggogo.tv via je browser
4. Streamen via de Google Chromecast
5. Streamen via AirPlay
6. Download & GO

Kan ik ook tv kijken zonder coaxkabel? - Ziggo Community

RoWi.

Level 20
  • 17385Posts
  • 738Oplossingen
  • 5772Likes

2 en 6 gaan beiden niet direct op een TV dus vallen af, voor 3 is een op de TV aangesloten laptop of pc nodig.

Voor 4 en 5 is optie 2 nodig. Voor optie 1 is het van belang dat Ziggo ook de internet leverancier is.

@Sandrahzr je abonnement blijft hetzelfde het is wel van belang dat je toegang tot Ziggo Go hebt.

Er is nog een optie de mediabox in het geval van een Next via wifi verbinden dan kan je met iets vertraging kijken, niet live maar na een paar seconden kiezen voor kijken vanaf begin.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic