1
Vraag
2
Reacties
hans6011

Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Downgrade TV abonnement

Mijn TV-max abonnement brengt mij niet, wat ik voor dat bedrag verwacht. HBO weg, Formule 1 weg. Pakketten wijzigen naar andere streamingdiensten. Het is wat het is. 

ik overweeg TV-abonnement te downgraden dan wel TV helemaal streaming te gaan doen. Bijv apps via AppleTV of Nvidia shield. 

ik heb al NLZiet Netflix Videoland Disney en gedeelde Viaplay. Dit geeft al zoveel overlap. 

internet en Vodafone bevallen goed. 

kun je je bedenken nadat een downgrade is doorgevoerd? In een eerder topic las ik dat dat een maand duurt; is dat zo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Vandaag Apple TV geïnstalleerd ipv Next. 
kijken middels apps ipv decoder. Overtreft icm bestaande AVR en TV uit 2015 alle verwachtingen. Helemaal tevreden. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je je abonnement wijzigt gaat dat een maand later in.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

 

 


@Bert  schreef:

Als je je abonnement wijzigt gaat dat een maand later in.


En daarna kun je het op elk gewenst moment weer aanzetten.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

naar welk tv pakket wil je downgrade ?

 

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Mijn idee is als volgt: 

1. Apple TV aanschaffen en installeren 

2. goedkeuring van mijn vrouw; indien niet gaat ATV retour

3. Indien samen akkoord: terug naar TV-start (zonder opnemen) en extra Next retour. (Één Next en CI+ aanhouden)
4. Apple TV en streaming apps evalueren 

5. Definitieve configuratie bepalen. 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

ad 3: Als je inderdaad geen waarde hecht aan (eerdere) opnames en aan 7 dagen terugkijken - dat wordt verkort tot 2 dagen - kan je de besparingen inderdaad mooi in een Apple TV steken 🙂 Straks nog wel tactisch kiezen voor Ziggo Sport Totaal, Movies & Series L of het Kids-pakket, al kan je dat maandelijks wijzigen.

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Veruit merendeel van wat wij terug kijken staat op NLZiet en Videoland. Movies en Series wisselen we in voor Netflix, Disney+.
sport doen we samen met de kinderen op ESPN en Viaplay. De kleinkinderen krijgen het Kidspakket. Na de eerste paar maanden kijken we verder. 

in alle eerlijkheid: een zoon had zijn Nvidia Shield Pro gisteren op mijn spulletjes gedemonstreerd. Ik heb een 2015 Philips 4K en Marantz AVR. In onze beleving meer kijk- en luisterbeleving dan via de Next. 

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Vandaag Apple TV geïnstalleerd ipv Next. 
kijken middels apps ipv decoder. Overtreft icm bestaande AVR en TV uit 2015 alle verwachtingen. Helemaal tevreden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic