1
Vraag
2
Reacties
Sonja1

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Door inactiviteit schakelt TV zelf uit

Hoi, met enige regelmaat verschijnt er tijdens het TV kijken een melding in beeld: ‘door inactiviteit schakelt de TV uit, druk een willekeurige knop om door te gaan’ 

Maar op welke knop ik ook druk, deze melding gaat niet weg. Het enige wat helpt is de TV uit en weer aan te zetten.

Deze melding komt o.a. in beeld op het moment dat de TV even op pauze heb gezet. 

Het vervelende is dan, doordat deze uit en weer aan moet, ik een deel van de film of serie mis.

Wat kan dit zijn en vooral hoe kan ik dit verhelpen/voorkomen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is een melding van je tv, kijk in de handleiding hoe je de tijd kan instellen .

Als je de afstandsbediening van de tv gebruikt gaat de melding wel weg.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is een melding van je tv, kijk in de handleiding hoe je de tijd kan instellen .

Als je de afstandsbediening van de tv gebruikt gaat de melding wel weg.

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Dat lijkt me een instelling van de tv. Er is ongetwijfeld ergens in de handleiding terug te vinden hoe je de instelling kunt wijzigen.

Als je merk en typenummer van de tv even doorgeeft dan kijken we graag met je mee om een oplossing te vinden.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Sonja1

Begrijpelijk dat je het vervelend vindt dat je TV na een bepaalde periode automatisch uitgeschakeld wordt. Zoals @Steefb en @iMark al aangaven doet de TV die zelf en is deze instelling ook uit te schakelen via het menu van de TV zelf. 
Is het gelukt om dat te doen? Zo niet, kun je met ons delen om welke merk en type TV het gaat dan zoeken wij met je mee. 

Sonja1
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi,  dank voor jullie reactie. Ik heb op de TV de instellingen aangepast en hoop dat het hiermee verholpen is. 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Super! Daarmee is het verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt weet je ons te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic