DaphneM72

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dolby Surround hapert enorm na update versie 4.32

Sinds de update van de mediabox XL naar versie 4.32 werkt mijn Harman Cardon dolby surround systeem niet meer. Af en toe hoor je geluid, dus met enorme haperingen. Hoe kan ik dit oplossen?

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bij vreemde issues na een update:

Heb je de next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Geen resultaat fabrieksinstellingen.

Geen resultaat, laat het hier weten.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @DaphneM72,

Welkom op de Community! Super irritant dat het geluid ineens zo hapert, logisch dat je hier een oplossing voor wil!

Ben je al in de gelegenheid om de goede tips van Bert! te testen? En merk je verschil als je Dolby uit en weer aan zet? Let us know 🙂

DaphneM72
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ja ik heb alles al geprobeert, niets geeft resultaat. Ik begin te denken dat het misschien aan de hdmi kabel zou kunnen liggen, maar dat zou wel erg toevallig zijn gelijk na de update. Of geeft de mediabox nu anders signalen door, waardoor de kabel het niet meer aan kan?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nog een mogelijke oplossing: Zet de Dolby eens op de andere instellingen en dan weer terug op Dolby.

DaphneM72
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas ook geen goed resultaat. Kan er niet iemand langskomen? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@DaphneM72, jammer dat de tips niet hebben geholpen. We kunnen wel iemand langs sturen, maar dit wordt dan een service monteur. Hier vind je de voorwaarden van de monteur. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Mocht je willen dat we een service monteur voor je inplannen, dan horen we het graag @DaphneM72

Uitgelicht topic