Vraag
Reacties
Vishnu12345
Level 1

Dolby Atmos niet beschikbaar

ik heb wel 4k en hdr met 2.0 hdmi kabel maar geen atmos zo jammer van ziggo 

e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Mariska
Community Developer
Community Developer

Goedemiddag @Vishnu12345

Ik snap dat je dit jammer vind! Momenteel is het technisch nog niet mogelijk om Dolby Atmos door te geven. Er wordt gekeken om dit in de toekomst mogelijk te maken, meer hierover is helaas niet bekend. Check ook dit topic.

Vishnu12345
Level 1
Topicstarter

hop dat er so snel  mogelijk een oplossing  komt voor dolby atmos  dan zou ziggo heel veel van zijn klanten behouden en nieuwe klanten komen bij ziggo  en hoef geen andere accessoires of apparaat te kopen om dolby atmos te krijgen ik zou en blij  klant zijn als ziggo dat voor mekaar heb

0 Kudos
Haander
Level 9

@Vishnu12345 Dan zou Ziggo "heel veel van zijn klanten behouden"... 

Waar haal je het vandaan??

Hoeveel Nederlanders hebben thuis Atmos luidspreker opstelling? Met speakers aan het plafond, of stralers op de frontluidsprekers?

Ik ken niemand.

Hoeveel mensen hebben uberhaupt een volwaardige 5.1 opstelling, met High end luidsprekers?

80% van de klanten weet niet eens het verschil tussen een coax en een ethernet kabel en dan kom jij zeggen dat als Ziggo geen Atmos doorgeeft, dat dat klanten kost. Veel klanten.

Kom op zeg.

En hoezo "dan hoeven mensen geen ander apparaat te kopen"?

Stel dat Ziggo Atmos door zou geven (via Netflix??) dan nog heb je een Atmos receiver en Atmos luidsprekers nodig, of denk je dat die dan in het abonnement erbij zitten??

Met alleen een decoder die Atmos kan laten horen, heb je nog geen Atmos geluid...

0 Kudos
Vishnu12345
Level 1
Topicstarter

waarom wel 4k en  hdr en geen dolby atmos  netfix sent dolby atmos 4k hdr uit

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Mariska Ziggo wrote:

Ik snap dat je dit jammer vind! Momenteel is het technisch nog niet mogelijk om Dolby Atmos door te geven. Er wordt gekeken om dit in de toekomst mogelijk te maken, meer hierover is helaas niet bekend. Check ook dit topic.

@Vishnu12345 

0 Kudos
Vishnu12345
Level 1
Topicstarter

OH OK IK HOPE SNEL  DAN HEB IK ALES IN 1 EN COMPLEET VAN ZIGGO   HOERAAAA KAN IK MIJ APPLE TV 4K VERKOPEN

0 Kudos