1
Vraag
2
Reacties
mrmish

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Diverse zenders verdwenen of niet beschikbaar

Hoi,

 

Voor de upgrade kon ik eurosport 2, id (ch 122) en diverse zenders tv en radio bekijken.

 

Waarom,, 

hoe kan  het dat deze in en  andere pakket gestopt zijn.

 

Groet Deo Nunda

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @mrmish! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂

De zenders die je noemt zijn niet in een ander (zender)pakket geplaatst maar zitten al langere tijd in het betaalde Movies & Series XL zenderpakket. Op deze pagina tref je ons complete zenderoverzicht aan en zie je ook in welk pakket de zenders zijn opgenomen. 

 

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt in het systeem en zie dat je niet geabonneerd bent op het betaalde Movies & Series XL zenderpakket. Het klopt dus dat je geen toegang hebt tot zenders uit dit zenderpakket. Je hebt wel Movies & Series L (gratis als extra TV-pakket) maar daar zitten geen extra zenders bij. In het gratis Movies & Series L pakket zit alleen de On Demand content uit het betaalde XL pakket. Hier meer over de verschillen. 

 

Je zult een abonnement moeten afsluiten op het betaalde XL pakket om toegang te krijgen tot o.a. Eurosport 2 en CI. Als je hier vragen over hebt horen we dat natuurlijk graag!

Bekijk in context

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

De enige verklaring die ik daarvoor heb is dat deze zenders eerder ten onrechte open hebben gestaan bij je. Met de upgrade van de mediabox zijn alle abonnementsrechten hersteld en logischerwijs heb je dan geen toegang meer tot bijv. Eurosport 2. Dit omdat die zender in het betaalde Movies & Series XL zenderpakket valt terwijl je daar niet op geabonneerd bent. Dit is uiteraard te zien op je factuur.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Over welke upgrade gaat het?

Welke apparatuur heb je?

Welk abonnement ?

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Of haal eens de zenders opnieuw op in mijn Ziggo. Tv diensten > scroll naar je apparaten/smartcards en haal daar de zenders opnieuw op. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @mrmish! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂

De zenders die je noemt zijn niet in een ander (zender)pakket geplaatst maar zitten al langere tijd in het betaalde Movies & Series XL zenderpakket. Op deze pagina tref je ons complete zenderoverzicht aan en zie je ook in welk pakket de zenders zijn opgenomen. 

 

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt in het systeem en zie dat je niet geabonneerd bent op het betaalde Movies & Series XL zenderpakket. Het klopt dus dat je geen toegang hebt tot zenders uit dit zenderpakket. Je hebt wel Movies & Series L (gratis als extra TV-pakket) maar daar zitten geen extra zenders bij. In het gratis Movies & Series L pakket zit alleen de On Demand content uit het betaalde XL pakket. Hier meer over de verschillen. 

 

Je zult een abonnement moeten afsluiten op het betaalde XL pakket om toegang te krijgen tot o.a. Eurosport 2 en CI. Als je hier vragen over hebt horen we dat natuurlijk graag!

mrmish
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Raar.
sinds ik woon heb ik bv eurosport 2 kunnen en na de upgrade (mediabox) niet.

moet toch  een verklaring voor zijn.

 

dank

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

De enige verklaring die ik daarvoor heb is dat deze zenders eerder ten onrechte open hebben gestaan bij je. Met de upgrade van de mediabox zijn alle abonnementsrechten hersteld en logischerwijs heb je dan geen toegang meer tot bijv. Eurosport 2. Dit omdat die zender in het betaalde Movies & Series XL zenderpakket valt terwijl je daar niet op geabonneerd bent. Dit is uiteraard te zien op je factuur.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic