Goedemiddag
ApMeij ,
Goed dat je even een topic hierover bent gestart! We ontvangen altijd graag feedback natuurlijk. Ik zie dat je voor twee punten inmiddels een oplossing/workaround hebt gekregen. Goed op weg dus
🙂 Wat betreft de stopknop; die is er inderdaad niet. Je kunt wel een programma stoppen (pauzeren) door middel van de play/pauze-knop. Afhankelijk van wat je daarna wil, kun je in één keer terug naar live televisie (tv-knop met een pijltje erom) of de return-toets zoals je zelf aangeeft.
De herhalingen kunnen incidenteel voorkomen. Dit heeft te maken met achterliggende 'codes' voor een programma. We doen ons best dit zo veel mogelijk te voorkomen. Aan de cloud zitten ook ontzettend veel voordelen. De Next is onder andere een stuk kleiner en stiller omdat hij juist geen fysieke harde schijf heeft. Het is daarbij ook makkelijker support te leveren op een bepaalde opname/vraag vanuit de cloud.
Ik lees gelukkig ook dat je tevreden bent over de kwaliteit en de afstandsbediening. Ik hoop dat je langzaam maar zeker aan alles kunt wennen en optimaal kunt genieten van je nieuwe Mediabox. Als je nog iets anders hierover wil delen, zie ik het graag!