1
Vraag
2
Reacties
Ptrslie

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Disney plus nog steeds niet beschikbaar

Goedemorgen, Disney Plus is nog steeds niet geregeld voor ons. De dienst staat niet vermeld bij streamingdiensten (deze is leeg). Wat is jullie oplossing hiervoor in plaats van het een beetje aankijken? Dit schiet niet op namelijk.

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78831Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23555Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4661Posts
  • 613Oplossingen
  • 2399Likes

Hi @Ptrslie, welkom op de Community!

Het is inderdaad tenenkrommend dat de problemen nog spelen rondom het activeren van streamingsdiensten. Het is dan ook meer dan logisch dat je liever vandaag dan morgen toegang heb tot je streamingsdienst.

Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat het incident waardoor jij geraakt wordt nog altijd open staat. Op dit moment heb ik geen datum waarop het probleem is opgelost. Het spijt me dan ook oprecht om je opnieuw om geduld te vragen. 

In de tussentijd bied ik je wel graag een gratis zenderpakket voor de duur van 3 maanden aan. Je kunt hieruit kiezen voor: Film 1, ESPN Compleet, Ziggo Sport Totaal of TV Zenders Plus. Laat je weten waar je voorkeur naar uitgaat?

Ptrslie
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de snelle reactie. Ik hoop dat er gauw meer duidelijkheid is. 

TV zenders plus zou onze voorkeur naar uit gaan. Alvast bedankt!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5620Posts
  • 517Oplossingen
  • 1928Likes

Ik heb @Ptrslie voor de periode van 3 maanden actief gezet. Na deze gratis periode stopt het zenderpakket automatisch. 

Ptrslie
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is hier ca. een maand later al wat meer duidelijkheid over? Alvast bedankt 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5620Posts
  • 517Oplossingen
  • 1928Likes

Hi @Ptrslie 

Op dit moment is er nog geen update. We houden dit voor je in de gaten en laten het weten zodra er nieuws is. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5620Posts
  • 517Oplossingen
  • 1928Likes

Hi @Ptrslie 

Ik zie dat Disney+ inmiddels actief staat. Ik hoor graag even of het bij jou ook daadwerkelijk werkt. Laat je het weten?

Ptrslie
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels, na anderhalve maand, werkt het inderdaad. Bedankt voor de ondersteuning.