Goedemorgen, Disney Plus is nog steeds niet geregeld voor ons. De dienst staat niet vermeld bij streamingdiensten (deze is leeg). Wat is jullie oplossing hiervoor in plaats van het een beetje aankijken? Dit schiet niet op namelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Ptrslie, welkom op de Community!
Het is inderdaad tenenkrommend dat de problemen nog spelen rondom het activeren van streamingsdiensten. Het is dan ook meer dan logisch dat je liever vandaag dan morgen toegang heb tot je streamingsdienst.
Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat het incident waardoor jij geraakt wordt nog altijd open staat. Op dit moment heb ik geen datum waarop het probleem is opgelost. Het spijt me dan ook oprecht om je opnieuw om geduld te vragen.
In de tussentijd bied ik je wel graag een gratis zenderpakket voor de duur van 3 maanden aan. Je kunt hieruit kiezen voor: Film 1, ESPN Compleet, Ziggo Sport Totaal of TV Zenders Plus. Laat je weten waar je voorkeur naar uitgaat?
Dank voor de snelle reactie. Ik hoop dat er gauw meer duidelijkheid is.
TV zenders plus zou onze voorkeur naar uit gaan. Alvast bedankt!
Ik heb @Ptrslie voor de periode van 3 maanden actief gezet. Na deze gratis periode stopt het zenderpakket automatisch.
Is hier ca. een maand later al wat meer duidelijkheid over? Alvast bedankt
Hi @Ptrslie
Op dit moment is er nog geen update. We houden dit voor je in de gaten en laten het weten zodra er nieuws is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.