1
Vraag
2
Reacties
Eastersee

Level 8
  • 277Posts
  • 1Oplossingen
  • 75Likes

Disney+ op de Next

Is er een kans dat er een Disney+ App beschikbaar komt op de Next? Net zoals de Netflix app?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goede en terechte vraag Eastersee ! Ik word persoonlijk ook erg enthousiast bij het lezen van deze dienst en de mogelijkheden ervan 🙂

Het is op dit moment nog niet bekend of we de Disney+ app gaan aanbieden. Voor meer informatie over Disney+ en de beschikbaarheid daarvan kun je het beste contact opnemen met Disney.

Bekijk in context

32 Reacties 32
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hi Eastersee
Dat is nog eens een hele goede vraag zeg 🙂
Je zou haast gaan denken van wel, want er zijn ook apps voor Netflix en Videoland.

Laten we het hopen want wij willen zekers Disney+ gaan gebruiken. In ieder geval zeker even proberen en kijken wat het is. Dus als Ziggo slim is dan zorgen ze gelijk dat op 12 november dit te gebruiken is op de Next.

WOW, dat zou nog eens een giller zijn als ze dat gelijk op die dag ook voor elkaar hebben. Dan heeft Ziggo wel weer een puntje gescoord 😉
Eastersee
Topicstarter
Level 8
  • 277Posts
  • 1Oplossingen
  • 75Likes
Ze hebben nu in ieder geval de tijd om het te gaan regelen 😉

Zelf ben ik erg benieuwd wat ze gaan aanbieden. Zeker met de prijs van €7 tov Netflix á €15 voor de UHD versie dan 😉
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Disney heeft inmiddels meer bekendgemaakt over de line-up van dit najaar. Weet nu dat je gratis 4K films kunt kijken en dat er vier streams gelijktijdig te zien zijn.

Volgens The Streamable kun je straks naar 4 gelijktijdige streams kijken en is 4K content gratis. Je betaalt daarvoor €6,99 per maand. Verder kun je maximaal 7 profielen per account aanmaken en je kunt kijken op 10 verschillende apparaten. Er komt een Kids Mode voor kinderen en er zijn extra’s te zien bij de films, zoals deleted scenes en een Director’s Commentary. Daarmee is Disney+ een aantrekkelijk alternatief voor Netflix, dat meer dan een tientje per maand kost en extra geld vraagt voor 4K. Bovendien heb je bij het instapabonnement van Netflix maar één stream.

Lees meer hierover:
https://www.iculture.nl/nieuws/disney-plus-4-streams-gratis-4k/
Eastersee
Topicstarter
Level 8
  • 277Posts
  • 1Oplossingen
  • 75Likes
Hoi EnergieBoy
Las vandaag dat een deel van de programma's en films van oa Fox niet op Disney+ te zien zijn. Disney+ zal zich voornamelijk richten op kids... Rest van de programmering staat op Hulu.
Kortom, er moeten binnenkort meerdere apps gebruikt worden om wat te kunnen zien.
Weet alleen even niet wie er nu beter van gaat worden maar ik gok niet de klant...
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goede en terechte vraag Eastersee ! Ik word persoonlijk ook erg enthousiast bij het lezen van deze dienst en de mogelijkheden ervan 🙂

Het is op dit moment nog niet bekend of we de Disney+ app gaan aanbieden. Voor meer informatie over Disney+ en de beschikbaarheid daarvan kun je het beste contact opnemen met Disney.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik denk dat Disney een geduchte concurrent gaat worden. Mogelijk gaan ze Disney films en films van 20th Century Fox (ook eigendom van Disney) weghalen bij netflix en het uitsluitend via eigen streams aanbieden.
iets dergelijks is in de beginfase van Disney Streaming al eens aangegeven.
En dan ben je voor die € 6.99 uiteindelijk goedkoop uit.

neemt niet weg dat iedere provider zijn eigen series maakt en je straks met verschillende apps moet werken om alles te volgen (en een flinke extra duit per maand kwijt bent)
Broodbakker

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zou mooi zijn om vandaag nog de app er op te zetten. Inmiddels proefperiode gestart van Disney+
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Broodbakker wrote:
Zou mooi zijn om vandaag nog de app er op te zetten. Inmiddels proefperiode gestart van Disney+

Haha, ja hier ook 🙂
Nu nog even kijken of er al een app is voor Apple TV

Yep, de Apple TV app is er ook al, echt geweldig!
dutchdevil83

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig heb ik een Sony Android TV waarop ik de app wel kan installeren. Hopelijk ook snel via de Ziggo Next te installeren
Joop de Mesmaek

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer zet Ziggo die app klaar?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
En er zal moeten onderhandeld worden... Rechten... een app ontwikkelen. ( nu android, ios en playstation. ) Hij moet natuurlijk ook werken op de Next of mbxl. Dan heb ik het nog niet eens over de smart tv.(niet android).( . Dus mocht Ziggo dit ook graag willen, dan is dat niet zo maar 1, 2,3 voor elkaar is mij visie. ( hoe ik dit zie)
Redbone

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eastersee wrote:
Hoi EnergieBoy
Las vandaag dat een deel van de programma's en films van oa Fox niet op Disney+ te zien zijn. Disney+ zal zich voornamelijk richten op kids... Rest van de programmering staat op Hulu.
Kortom, er moeten binnenkort meerdere apps gebruikt worden om wat te kunnen zien.
Weet alleen even niet wie er nu beter van gaat worden maar ik gok niet de klant...

Niks alleen kids , star wars en marvel ook op Disney+
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoe bedoel je Redbone
Niks alleen kids? Ik heb toch gisterenavond een leuke Marvel film zitten kijken. Niets mis mee toch, lijkt me. En het is nog maar een test periode van 2 maanden. Men heeft laten weten dat ze daarna met nieuwe films online komen. (heb ik van horen zeggen, dus pin me er niet aan vast als het niet zo is).

Altijd leuk om er naar te kijken en 2 maanden gratis willen wij Nederlanders wel. Wat bij ons opviel was dat het geluid van de stemmen veel zachter is dan het geluid van de sounds. Dat is best heel vervelend en we hebben gekeken via Apple TV. Meer mensen hier last van?
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Ik merk dat bv de serie Dr Pol niet wil laden. Zo wel in de browser als de app...
lowlander

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
One vote for this family :grin:

Het zou heel mooi zijn als Ziggo met de Next box aantoont dat ze innovatief mee kunnen bewegen met diensten als disney+.
Redbone

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EnergieBoy wrote:
Hoe bedoel je Redbone
Niks alleen kids? Ik heb toch gisterenavond een leuke Marvel film zitten kijken. Niets mis mee toch, lijkt me. En het is nog maar een test periode van 2 maanden. Men heeft laten weten dat ze daarna met nieuwe films online komen. (heb ik van horen zeggen, dus pin me er niet aan vast als het niet zo is).

Altijd leuk om er naar te kijken en 2 maanden gratis willen wij Nederlanders wel. Wat bij ons opviel was dat het geluid van de stemmen veel zachter is dan het geluid van de sounds. Dat is best heel vervelend en we hebben gekeken via Apple TV. Meer mensen hier last van?

Nee ik bedoel dat het niet alleen voor kids was , zie nu dat de zin er een beetje beroerd staat, reactie op iemand die zei dat het alleen voor kids was, hij is ook voor de "grote Kids";-)
:hugging:
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hahaha, ik begrijp het Redbone 🙂
geen probleem! Wel grappig hoe het dan kan overkomen. Fijn weekend nog!
janjanendekids

Level 7
  • 191Posts
  • 6Oplossingen
  • 36Likes
Disney + is leuk maar op de next moeten ze eerst maar zorgen dat de beeld kwaliteit goed is heel veel mensen hebben de box op 1080i staan erstaat veel content op in 4k en hdr ik heb geen zin om steeds om te wisselen van 1080i na 4k op de box
vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes
robbo wrote:
En er zal moeten onderhandeld worden... Rechten... een app ontwikkelen. ( nu android, ios en playstation. ) Hij moet natuurlijk ook werken op de Next of mbxl. Dan heb ik het nog niet eens over de smart tv.(niet android).( . Dus mocht Ziggo dit ook graag willen, dan is dat niet zo maar 1, 2,3 voor elkaar is mij visie. ( hoe ik dit zie)

Zoals Robbo al schrijft, providers zullen moeten onderhandelen om de rechten met Disney of ze een app mogen gaan aanbieden. Was in de tijd van Netflix en Videoland ook het geval, die apps waren al in de Apple en Google store maar nog niet voor TV's en bij providerboxen beschikbaar, zelfs voor Windows was het niet direct beschikbaar behalve in een webbrowser en die markt is vele male groter dan Nederlandse providers. Wij denken vaak groot maar ons landje is niet zoveel op wereldschaal. Denk ik dat het mogelijk wordt op providerboxen, jazeker wel want ze willen Netflix beconcurreren. En Disney begrijpt echt wel dat daar een markt zit voor ze.

Vervolgens moet de app ook gemaakt worden (door Disney). Disney stelt zijn prioriteit aan de Apple, Google en Windows apparaten welke wereldwijd vertegenwoordigt zijn. Nederlandse providers zijn op wereldschaal niet direct het eerste wat Disney aan de praat wil hebben en de software zal er dus inderdaad niet 1, 2, 3 zijn.

Iets met geduld hebben, je kan het al met je mobiele apparaten proberen en heb je een Chromecast of Apple TV dan kan je gewoon op je grote scherm kijken, werkt hier prima bij ons thuis op die manier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic