Goede avond,
als wij Disney+ starten vanaf de next mini en dan een serie of film willen kijken dan start het geluid krakend en haperend als we terug spoelen en dan weer kijken is het geluid wel goed. Overigens enkel bij Disney+ en niet bij prime of Netflix.
soft resets geprobeerd maar helpt niet. En is wel heel irritant als je een serie achter elkaar wil kijken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@John&jihen welkom op de Ziggo Community
Weet u om welke serie of film het gaat, ik heb zelf ook 2 Mini's maar nog geen last, misschien kan ik dit reproduceren.
Heb het met alle series en films. Maar als ik dan terug spoel naar het begin en dan play druk gaat hij wel gewoon verder zonder kraken.
Ik ga het vanavond even op de slaapkamer mini proberen met series, en morgenochtend beneden met de mini's maar daar zit een surround bar achter en dat is dan niet echt de beste meting. Maar ik laat het even weten morgen.
@John&jihen goed dat je het even aankaart, welkom. Ja, een gezellige filmavond moet niet worden verpest door het krakende geluid. Om eerlijk te zijn kom ik het so far ook nog niet tegen.
Wie weet heeft @Dave een update?
Ik heb beide Media Boxen geprobeerd, voor de TV ben ik even gaan zitten op bed rand en paar series en films maar niks te horen in gekraak en geluid, beneden zei ik al omdat daar een Sound Bar hangt is het nauwelijks te horen.
Hier is alles 99,9% zuiver.
Dan is mijn vraag ligt er iets wat de Media Box stoort, een apparaat, telefoons of iets anders een Game Console.
Anders zou je via de Home Knop (huisje) dan tandwiel op rechts, ga dan naar tabblad Systeem en kies voor Fabrieksherstel en pincode 0 0 0 0 volgorde mag u zelf kiezen 😉 De Media Box wordt dan ververst, opname's blijven bewaard alleen Apps moet opnieuw worden ingelogd.
Dit is enige wat ik me nog kan bedenken. Als @Jacob hier ook mee eens is.
@Dave ik sluit me hier geplooid bij aan!
Oke gelukkig! 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.