1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sannewalbo

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Disney+ activatie

Sinds vorige week heb ik een internet en tv abonnement van Ziggo. We kregen hier 1 jaar gratis Disney+ bij. Vorige week heb ik direct de activatiecode gebruikt. Ik heb het account aangemeld die we eerder ook al bij Disney hadden. Nu zegt dat account dat er geen abonnement is. Hoe los ik dit op?

Mvg

15 Reacties 15
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24237Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7780Likes

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1937Posts
  • 177Oplossingen
  • 1307Likes

Hé hoi @Sannewalbo, wat zuur dat je nog geen gebruik kan maken van je Disney+ abonnement zeg!

Allereerst welkom bij Ziggo trouwens en top dat je de Community hebt gevonden en hier je vraag stelt 🙂

Kan jij je Community profiel aanvullen met je postcode en huisnummer? En wil je tevens ook direct in je persoonlijke gegevens vermelden met welk e-mailadres je je hebt aangemeld?

Dankjewel alvast!

Sannewalbo
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Ik heb mijn profiel aangevuld. Hoop dat het zo lukt 👍
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1937Posts
  • 177Oplossingen
  • 1307Likes

Dankjewel @Sannewalbo ik heb alles gevonden 🙂

Ik zie dat Disney+ bij je Ziggo overzicht staat en dat het pakket ook al geactiveerd staat. 

Waar zie je precies staan dat er geen abonnement is?

Kan je hier misschien een screenshot van sturen?

Sannewalbo
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Screenshots bijgesloten

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1937Posts
  • 177Oplossingen
  • 1307Likes

Hi @Sannewalbo, dankjewel voor je screenshots! Ik heb alle informatie verzameld en je gegevens intern voorgelegd. Ik hoop hier zo snel mogelijk bij je op terug te kunnen komen. Dank voor je geduld alvast!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5429Posts
  • 509Oplossingen
  • 1811Likes

Hi @Sannewalbo 

Een aanvullende vraag namens mijn collega's die dit verder onderzoeken: Heb je contact gehad met Disney+? Zo ja, wat geven zij aan? Zo nee, zou je dat willen doen via Disney+ Helpcentrum | Veelgestelde vragen | Contact met ons opnemen (disneyplus.com) en ons de uitkomst laten weten. Daar zijn we erg benieuwd naar. Ondertussen gaat het onderzoek hier ook verder.

Sannewalbo
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik heb net dik 20 minuten met Disney aan de telefoon gezeten en het 1 en ander geprobeerd. Helaas is het niet gelukt. Nu stelden zij voor dat jullie een nieuwe activatielink sturen. Dan belt Disney mij straks weer terug om de nieuwe activatie te doorlopen.

Ik hoop dat het dan lukt. 

Mvg

Sannewalbo
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoor graag van jullie. Disney belt binnen een uur al terug 😅

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5429Posts
  • 509Oplossingen
  • 1811Likes

Hi @Sannewalbo 

Goed dat je direct contact hebt gezocht. Maar nog zonder resultaat begrijp ik? Je bent teruggebeld maar de nieuwe activatie is niet gelukt? Hebben ze ook meer details gegeven? Dan hoor ik ze graag!

Sannewalbo
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad nog zonder resultaat. Disney wil graag dat jullie een nieuwe activatiecode

sturen zodat het account nu mogelijk wel juist geactiveerd wordt. Ik hoop dat dat de oplossing zal brengen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5429Posts
  • 509Oplossingen
  • 1811Likes

Ik snap die suggestie, maar dat is niet iets wat ik nu direct kan regelen, ook kan ik niet beoordelen of dit de oplossing is. Dat geeft dus nu nog geen oplossing of duidelijkheid, dat begrijp ik. Mijn collega's onderzoeken je case, zodra er meer bekend is laat ik het weten. 

Sannewalbo
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer. Dan wacht ik het maar weer af..

Sannewalbo
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er al meer duidelijk? Disney belt morgen weer terug. Ze hebben tijdelijk Disney aangezet tot morgen omdat ze het vervelend vonden. Erg netjes. Ik hoop van jullie snel iets te horen. Alvast bedankt. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5429Posts
  • 509Oplossingen
  • 1811Likes

Hi @Sannewalbo Nee, ik kan je op dit moment nog niet meer duidelijkheid geven. 

Dat is zeker heel attent van hen. Ik zou je vanaf hier ook graag een snelle oplossing bieden, maar die is er helaas niet. Omdat mijn collega's dit onderzoeken kan ikzelf op dit moment ook geen acties uitvoeren op je abonnement hiervoor, dan lopen er zaken langs elkaar heen en dat bespoedigt het geheel niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic