Is het al bekend of de app van discovery+ ook beschikbaar komt voor de media boxen?
Zag dat jullie een contract hadden vernieuwd met discovery, waarbij de app ook beschikbaar zou worden voor de mediaboxen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
zodra de app beschikbaar komt wordt dat gemeld via de community en website
ik denk niet dat ze nu al een exacte datum kunnen geven
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
zodra de app beschikbaar komt wordt dat gemeld via de community en website
ik denk niet dat ze nu al een exacte datum kunnen geven
Een oud topic maar wel actueel wat mij betreft, er is wel een uitgebreidere samenwerking met Skyshowtime maar over deze deal met name Discovery+ is nooit meer iets geschreven. Dat zal deels te maken hebben met de fusering van Discovery en WarnerMedia waar een nieuwe streamdienst uit is onstaan.
Enig licht hierop van uit de moderatoren is toch wenselijk.
Een oud topic maar wel actueel wat mij betreft, er is wel een uitgebreidere samenwerking met Skyshowtime maar over deze deal met name Discovery+ is nooit meer iets geschreven. Dat zal deels te maken hebben met de fusering van Discovery en WarnerMedia waar een nieuwe streamdienst uit is onstaan.
Enig licht hierop van uit de moderatoren is toch wenselijk.
@Garihd Begrijpelijk dat je hierop graag een antwoord wil hebben. Alleen heb ik hierover verder geen nieuwe informatie voor je. Wel kan ik jou vertellen dat HBO Max en Discovery + samenkomen in een app genaamd Max, wat naar verluidt begin 2024 gelanceerd wordt. Ik verwacht dat wij tegen die tijd ook meer weten en meer informatie kunnen delen over wat dit betekent voor de apps op de Next en Next Mini. Zodra er meer bekend is delen wij dit uiteraard via de bekende kanalen.
https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement-Prepaid/Discovery-app/m-p/208488/highlight/true#M4743
Dit was het antwoord vanuit Vodafone.
De Vodafone klanten was destijds toegang tot Discovery+ beloofd dat is er helaas nooit van gekomen.
Dat er een nieuwe streamdienst is dat is mij bekend dat noem ik zelfs. Dat staat natuurlijk ten dele los van wat er destijds is geschreven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.