bij mij valt regelmatigs het signaal uit kan een helle morgen oké zijn maar ook 5 x per uur signaal uit val
kabels van Ziggo splitter van Ziggo nog een kabel besteld bij Ziggo maar dan zijn mijn optisch op .
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hoeft geen nieuwe spliter te sturen
Na lang zoeken naar de oorzaak bleek dat een spliter in meterkast waarschijnlijk de oorzaak te zijn die met de boven verdieping was verbonden vaste de oorzaak
Spliter voor boven verwijdert
Daar naa geen probleem meer gehad
Bedankt voor het meedenken
ik heb nog een opmerking
wat ik heb ondervonden bij het aansluiten van de digitale tuner is dat bij eventuele storingen wat signaal uit val aan gaat dat je eerst alle aansluitingen splinters en bekabeling controleert tot zelfs in de meterkast .
koppel het los en draai het weer goed vast,
het kan onnodig lijken maar het loste bij mij wel een signaal probleem op .
Rinze
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Quantis op aangesloten zit?
Hoi @procee en welkom op onze Community!
Super irritant dat je vaker problemen ervaart met je diensten. Begrijp ik het goed dat dit zowel met internet als tv gebeurt? Ik ben net als Bert benieuwd naar de foto's van de aansluitingen, we zien deze graag verschijnen om je goed verder te kunnen helpen.
Het is alléén met de digitale tuner
De mediabox xl en modem doen het zeer goed
Het is van dag tot dag dat dit voor
kompt
Vandaag weer singaal uitval wordt ook aangegeven in het displee van de radio tuner
Singaal uitval varieert van 1 seconde tot 6 seconde
Dankjewel voor de foto's! Kun je de coaxkabel eens rechtstreeks op de wandcontactdoos aansluiten, zonder de splitter (POA -01-B)? Hoe gaat het dan?
Op dit moment heeft het geen zin
Heb op dit moment geen zingaal verlies
Maar 2x inde morgen
Als het weer veel voor komt zal ik het proberen
Snap wat je wilt testen
Spliter is geleverd door ziggo
Aha, duidelijk! Ik hoor het graag als je het getest hebt, dan gaan we vanuit daar verder kijken. In ieder geval fijn dat je nu geen problemen ervaart.
Als het zich weer erg voor doet hoor je van mij
26-06-21 smorgens weer uitval van het singaal
Coax rechsteeks zonder spliter gedaan 2 uur geen probleem gehad
Hier na nieuwe zelfde spliter geplaats
Nog geen singaal uitval gehad.
We wachten af hoe het verder gaad
Zie 26-06-21
maandag morgen
heb geen last meer van signaal uit val .
heb een nieuwe identieke spitter geplaatst en op dit moment geen uit val meer.
bedankt voor jullie inzet.
hallo allen zondag morgen 11-06-21 helaas wederom signaal verlies we wachten het ff af over de helle dag
dit is pas weer na twee weken ?
Zuur dat de problemen weer opspelen @procee! In dit geval lijkt het mij verstandig dat er een monteur bij je langs komt. Welke voorwaarden er precies gelden, lees je hier. Indien akkoord, horen we graag van je op welke dagen en dagdelen de monteur welkom is. De beschikbare dagdelen zijn 08.00 - 13.00 en 12.00 - 18.00 uur.
ik wacht nu ff af probleem komt willekeurig voor van d
ag ook een paar keer
heb sterk het vermoeden dat het niet aan de bedrading licht
twee weken totaal geen probleem en ja hoor daar is het weer .
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.