Willem3000

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Digitale radio ontvanger - Hoop geruis

ik heb een harman/kardon stereo installatie en als ik die aansluit op de digitale radio-ontvanger hoor ik alleen een hoop geruis

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Willem3000! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Top dat je ons hier hebt weten te vinden voor hulp bij het probleem dat je ervaart. Uiteraard wil je zonder ruis kunnen genieten van je prachtige Harman Kardon stereo installatie. Hopelijk komen we snel tot een oplossing voor dit vervelende probleem.

Heb je de digitale radio ontvanger geïnstalleerd zoals beschreven in dit stappenplan? Dit stappenplan moet je stap-voor-stap meenemen door de installatie. We horen graag van je!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hoe heb je het aangesloten? Heb je de juiste ingang op de harman/kardon gekozen? Radio is fout.

Willem3000
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

met de tulpstekers 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Willem3000! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Top dat je ons hier hebt weten te vinden voor hulp bij het probleem dat je ervaart. Uiteraard wil je zonder ruis kunnen genieten van je prachtige Harman Kardon stereo installatie. Hopelijk komen we snel tot een oplossing voor dit vervelende probleem.

Heb je de digitale radio ontvanger geïnstalleerd zoals beschreven in dit stappenplan? Dit stappenplan moet je stap-voor-stap meenemen door de installatie. We horen graag van je!

Willem3000
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja het is gelukt alleen de afstandsbediening werkt maar voor de helft ende helft van mijn boxen doet het niet waar ligt dat aan

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Willem3000

 

Kun je dit ook wat verder uitlichten? Wat doet de afstandsbediening precies wel en wat niet? Dat zelfde geldt voor de box, om welke box gaat het en waar ervaar je precies?

Met duidelijke informatie kunnen we je ook gerichter helpen.

Uitgelicht topic