Ik heb een digitaal radio kastje van Ziggo aangesloten maar hij vindt maar 28zenders van de beloofde 61,en het signaal valt om de paar min voor een paar seconde uit,wie weet de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @mcmvd, goedermorgen!
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ontzettend fijn om te zien dat @Bert! je al zo goed te hulp is geschoten. Laat ik de puntjes op de i zetten door een monteur in te plannen om jouw AOP een flinke upgrade te geven. Komende woensdag, 18 augustus, tussen 12:00 en 18:00 komt de monteur bij je langs. Je krijgt nog een bevestiging van de afspraak per e-mail.
Komt de afspraak niet gelegen, dan kun je de afspraak gemakkelijk zelf wijzigen via Mijn Ziggo of via de link in het SMS bericht. Houd je ons op de hoogte na het bezoek van de monteur?
ok thanks,ik hou jullie op de hoogte👍😀
Monteur 2 x geweest en tot op heden probleem opgelost,alles is bijna vernieuwd,thanks!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je het digitaal radio kastje aangesloten op een radio uitgang van een wandcontactdoos of splitter?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos en /of splitter waar het digitaal radio kastje op aangesloten zit?
meterkast
muuraansluiting huiskamer
Is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?
Zo ja, dit is geen officieel galvanisch gescheiden Abonnee Overname Punt zoals Ziggo dit standaard aansluit, maar een heel oude coax splitter, ik kan er zelfs helemaal niets over op het internet vinden.
Een Ziggo monteur kan dit gratis voor je vervangen en in orde maken.
Zo nee, is er dan een groene kabel met een wandcontactdoos of een splitter erop of iets anders?
dit is toch de kabel?die komt omhoog in de meterkast
die gaat in dit kastje en dan naar die splitter die ik als eerste stuurde
De laatste 2 foto's zijn van de PTT / KPN en dat is geen coax.
Waar komt de eerste kabel je huis binnen die op deze splitter zit?
Hoop dat het zo duidelijk is
Heel erg duidelijke foto's en hoe de situatie nu is.
Hier moet een Ziggo monteur een galvanisch gescheiden Abonnee Overname Punt komen aansluiten met een afgeschermde splitter erop.
Nu ligt heel je coax netwerk open voor instraling en komen er op je coax netwerk allerlei signalen van 4G 5G Digitenne en nog veel meer zenders die je signaal zullen verstoren.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, mogelijk morgen al.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dus nu afwachten tot een Ziggomedewerker contact opneemt via dit media?
Jawel, zij reageren hier in je topic en kunnen de juiste monteur je kant op sturen.
Hier heb je nu ook een vast aanspreekpunt voor je probleem.
Vast bedankt zover Bert,fijn weekend ☀️
Hi @mcmvd, goedermorgen!
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ontzettend fijn om te zien dat @Bert! je al zo goed te hulp is geschoten. Laat ik de puntjes op de i zetten door een monteur in te plannen om jouw AOP een flinke upgrade te geven. Komende woensdag, 18 augustus, tussen 12:00 en 18:00 komt de monteur bij je langs. Je krijgt nog een bevestiging van de afspraak per e-mail.
Komt de afspraak niet gelegen, dan kun je de afspraak gemakkelijk zelf wijzigen via Mijn Ziggo of via de link in het SMS bericht. Houd je ons op de hoogte na het bezoek van de monteur?
Mijn adres: **verwijderd door moderator wegens privacy**
@mcmvd Ik heb je adres verwijderd, want dit is een openbaar forum en je wilt natuurlijk niet dat iedereen weet waar je woont. Het adres wat je openbaar deelt is anders dan in je Community profiel en staat op een andere naam. De monteur heb ik ingepland op het adres welke in je Community profiel staat, maar klopt het dat dit gewijzigd moet worden?
Het gaat om klantnummer **verwijderd wegens privacy**
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.