Ik heb een digitaal radio kastje van Ziggo aangesloten maar hij vindt maar 28zenders van de beloofde 61,en het signaal valt om de paar min voor een paar seconde uit,wie weet de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Check @mcmvd. Bij deze is de afspraak op het adres in je profiel gecancelled en heb ik de afspraak ingepland op het juiste adres. De datum en tijd van de afspraak zijn ongewijzigd! 🙂
Dank je,krijg ik nog een mail met de afspraak en juiste adres?
ik hou je op de hoogte over de afloop,fijne zondag☀️
Yes, je krijgt uiteraard nog e-mail van de nieuwe afspraak! 🙂 Wij zien je terugkoppeling met smart tegemoet. Een hele fijne zondag gewenst! 🙂
Tot op heden alleen afzegging van monteur gehad,geen mail met nieuwe afspraak?
Hoi @mcmvd
De e-mail met de nieuwe afspraak is verstuurd naar een ander e-mailadres. Het betreft hier namelijk een ander klantnummer, andere aansluiting en hieraan is een ander e-mailadres gekoppeld (r..w...@casema.nl). Er staan even wat puntjes in het e-mailadres wegens privacy 🙂
@mcmvd Staat in je profiel nu de juiste postcode en huisnummer?
Klik hier -> https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Op die volgende pagina naar beneden scrollen tot Postcode (privé) en Huisnummer (privé) en vul daar de juiste postcode en huisnummer in en je klantnummer erachter, deze zijn niet openbaar te zien.
@Cecilia kan nog even meekijken met je, na mijn bericht hier zojuist boven.
@Bert Al gedaan! Het adres wat openbaar was gedeeld is afwijkend van het adres in het profiel. De monteur moest ingepland worden op het adres wat openbaar was gedeeld. Dit is nu gedaan. De bevestiging hiervan is alleen naar een ander e-mailadres verstuurd dan het e-mailadres welke is gekoppeld aan het adres in het profiel. Hierdoor is de annulering van de foutieve afspraak verstuurd naar een @gmail e-mailadres en de bevestiging van de nieuwe afspraak op het correcte adres naar een casema e-mailadres.
Gedaan
@mcmvd Ik had de juiste adresgegevens al. Zowel het adres wat je openbaar hebt gedeeld als welke eerder in je profiel stonden vermeld. Mijn eerdere reactie(s) zijn hier dan ook al op gebaseerd.
ok thanks,ik hou jullie op de hoogte👍😀
Monteur 2 x geweest en tot op heden probleem opgelost,alles is bijna vernieuwd,thanks!!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.