Vraag
Reacties
Oplossing
mcmvd
Level 3

Digitale radio

Ik heb een digitaal radio kastje van Ziggo aangesloten maar hij vindt maar 28zenders van de beloofde 61,en het signaal valt om de paar min voor een paar seconde uit,wie weet de oplossing?

0 Kudos
Oplossingen
31 Reacties 31
Meldingen
Aan Uit
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Check @mcmvd. Bij deze is de afspraak op het adres in je profiel gecancelled en heb ik de afspraak ingepland op het juiste adres. De datum en tijd van de afspraak zijn ongewijzigd! 🙂

0 Kudos
mcmvd
Level 3
Topicstarter

Dank je,krijg ik nog een mail met de afspraak en juiste adres?

ik hou je op de hoogte over de afloop,fijne zondag☀️

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Yes, je krijgt uiteraard nog e-mail van de nieuwe afspraak! 🙂 Wij zien je terugkoppeling met smart tegemoet. Een hele fijne zondag gewenst! 🙂

0 Kudos
mcmvd
Level 3
Topicstarter

Tot op heden alleen afzegging van monteur gehad,geen mail met nieuwe afspraak?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @mcmvd
De e-mail met de nieuwe afspraak is verstuurd naar een ander e-mailadres. Het betreft hier namelijk een ander klantnummer, andere aansluiting en hieraan is een ander e-mailadres gekoppeld (r..w...@casema.nl). Er staan even wat puntjes in het e-mailadres wegens privacy 🙂

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@mcmvd Staat in je profiel nu de juiste postcode en huisnummer?

Klik hier -> https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Op die volgende pagina naar beneden scrollen tot Postcode (privé) en Huisnummer (privé) en vul daar de juiste postcode en huisnummer in en je klantnummer erachter, deze zijn niet openbaar te zien.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Cecilia kan nog even meekijken met je, na mijn bericht hier zojuist boven.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@Bert Al gedaan! Het adres wat openbaar was gedeeld is afwijkend van het adres in het profiel. De monteur moest ingepland worden op het adres wat openbaar was gedeeld. Dit is nu gedaan. De bevestiging hiervan is alleen naar een ander e-mailadres verstuurd dan het e-mailadres welke is gekoppeld aan het adres in het profiel. Hierdoor is de annulering van de foutieve afspraak verstuurd naar een @gmail e-mailadres en de bevestiging van de nieuwe afspraak op het correcte adres naar een casema e-mailadres.

mcmvd
Level 3
Topicstarter

Gedaan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@mcmvd Ik had de juiste adresgegevens al. Zowel het adres wat je openbaar hebt gedeeld als welke eerder in je profiel stonden vermeld. Mijn eerdere reactie(s) zijn hier dan ook al op gebaseerd. 

mcmvd
Level 3
Topicstarter

ok thanks,ik hou jullie op de hoogte👍😀

Ga naar reactie
mcmvd
Level 3
Topicstarter

Monteur 2 x geweest en tot op heden probleem opgelost,alles is bijna vernieuwd,thanks!!!

Ga naar reactie