1
Vraag
2
Reacties
s.Landman 11. 1

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Digitale radio

Ik ben van plan om mijn versterker aan te sluiten op een kastje van Ziggo,ivm het verdwijnen van de analoge zenders. Weet iemand of er kwaliteitsverschil bestaat tussen de volgende opties: Humax 5100, 5200, 5300, de Mediabox next, de tijdelijk gratis verkrijgbare digitale ontvanger voor tv én radiozenders (zonder kaart) of de digitale radio ontvanger van €50 (verkrijgbaar bij Ziggo)?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Ik heb een Next en Humax 5050. Mijn voorkeur gaat uit naar de Humax. Die klinkt beter dan de Next. Het kan zijn dat de Next meer kanalen heeft maar dat heb ik niet gecheckt.

De Humax klinkt net als de radio zender op de kabel. De Next is afentoe behoorlijk "geknepen". Kan persoonlijk zijn natuurlijk.

Als het kan probeer het uit en maak dan de keuze.

Ik luister nog naar de Radio via de receiver en anders via webradio via de receiver. Dan hoeft er maar 1 apparaat aan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Ik heb een Next en Humax 5050. Mijn voorkeur gaat uit naar de Humax. Die klinkt beter dan de Next. Het kan zijn dat de Next meer kanalen heeft maar dat heb ik niet gecheckt.

De Humax klinkt net als de radio zender op de kabel. De Next is afentoe behoorlijk "geknepen". Kan persoonlijk zijn natuurlijk.

Als het kan probeer het uit en maak dan de keuze.

Ik luister nog naar de Radio via de receiver en anders via webradio via de receiver. Dan hoeft er maar 1 apparaat aan.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Next heeft minder zenders dan de Humax 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic