1
Vraag
2
Reacties
Kik

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Digitale radio zonder Quantis box

Hoi,

Een vraagje als ik mijn Samsung Galaxy A51 aansluit via de mini jack hoofdtelefoon naar mijn Receiver(Harman Kardon HK3490)RCA Tulp Tape aansluiting dan moet dat toch ook werken via een Radio App,dus mini jack naar rca tape .

Je hebt daar ook een speciale App voor en volgens mij kan je dan ook spraak gebruiken toch?

Graag enige info hier over.

Bij voorbaat vriendelijk dank.

Kik.

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Het geluid zo via een audioset weergeven kan wel, apps via spraak besturen dat zal afhangen of deze met Google assistent samenwerken. Of deze dit zelf hebben ingebakken.

bloemen64

Level 18
T.E.A.M.
  • 5403Posts
  • 196Oplossingen
  • 3276Likes

Het aansluiten zal wel passen. Maar of het goed klinkt is een tweede. De uitgang van je mobiel is meestal een hoofdtelefoon aansluiting. Die geeft meer signaal dan een line-out. Ook zitten er vaak audio bewerkers zeg maar verbeteraars op die het geluid aanpassen.

Als je mobiel voldoende instellingen heeft om al die zaken te regelen dan kan het goed werken.  

Steefb

Level 20
  • 16680Posts
  • 3075Oplossingen
  • 7900Likes

Dit is maar net hoe je Samsung Galaxy A51 dat doet, ziggo biedt geen digitale radio aan via een telefoon.

De radio van ziggo gaat via dvb-c daar kan een Samsung Galaxy A51 niets mee.

De ziggo tv app biedt geen radio aan.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1078Likes

Dag @Kik 

ik vind het leuk als je wel een Quantis gaat gebruiken 😉 maar heb je geen mediabox? Ook die kan je eigenlijk altijd wel aansluiten op je versterker/receiver o.i.d. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6093Posts
  • 726Oplossingen
  • 2601Likes

Goedemiddag @Kik

Er zijn alweer een paar dagen voorbij sinds je onze hulp hebt ingeschakeld. Ik zie dat meerdere van onze Community leden je te hulp zijn geschoten.

We hebben sindsdien niks meer van je vernomen.

Heb je onze hulp nog nodig? Of heb je het al zelf opgelost? Laat het in dit topic even weten.