Mediabox XL (Horizon) via optische kabel en omvormer, naar tulpkabel aangesloten op Yamaha pianocraft RX-E600MK2 tuner/versterker. Helaas geen geluid. Alle ingangen (aux-dvd-md etc.) uitgeprobeerd door een Ipod met tulpkabel op de diverse uitgangen aan te sluiten, dan wel ontvangst van muziek. Wat doe ik verkeerd??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ha Jamyla! Wat leuk om zo even contact met je te hebben. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar weet je wat nu het 'probleem' bleek te zijn.....de omvormer werkt ook op stroom en ik bleek de stekker niet in het stopcontact gedaan te hebben!!! Na al je hulp voelde ik me (eventjes 😉 een echte sukkel, dat begrijp je. Maar het resultaat is wel dat we inmiddels al een dag volop genieten van digitale muziek via onze Horizon mediabox:):)
Nogmaals super bedankt voor je geduld en goede uitleg en ik ben nu in ieder geval lid geworden van deze community!
Hartelijke groet,
Otto
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke omvormer is daarvan de optische aansluiting wel een ingang?
De Mediabox XL heeft ook een mini jack of een tulp uitgang stereo aansluiting die naar tulp kan met de juiste verloopkabel, de rood omrande aansluitingen.
Ha Jamyla! Wat leuk om zo even contact met je te hebben. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar weet je wat nu het 'probleem' bleek te zijn.....de omvormer werkt ook op stroom en ik bleek de stekker niet in het stopcontact gedaan te hebben!!! Na al je hulp voelde ik me (eventjes 😉 een echte sukkel, dat begrijp je. Maar het resultaat is wel dat we inmiddels al een dag volop genieten van digitale muziek via onze Horizon mediabox:):)
Nogmaals super bedankt voor je geduld en goede uitleg en ik ben nu in ieder geval lid geworden van deze community!
Hartelijke groet,
Otto
Hahahahaha! Ik ben blij dat je erbij bent @OttoJe want ik heb hier heerlijk om gelachen 🙂 Maar alleen maar fijn dat het nu wel werkt. Als je in de toekomst hulp nodig hebt, dan ben je hier uiteraard weer meer dan welkom.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.