Vraag
Reacties
Oplossing
OttoJe
Level 1

Digitale radio via mediabox

Mediabox XL (Horizon) via optische kabel en omvormer, naar tulpkabel aangesloten op Yamaha pianocraft RX-E600MK2 tuner/versterker. Helaas geen geluid. Alle ingangen (aux-dvd-md etc.) uitgeprobeerd door een Ipod met tulpkabel op de diverse uitgangen aan te sluiten, dan wel ontvangst van muziek. Wat doe ik verkeerd??

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
OttoJe
Level 1
Topicstarter

Ha Jamyla! Wat leuk om zo even contact met je te hebben. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar weet je wat nu het 'probleem' bleek te zijn.....de omvormer werkt ook op stroom en ik bleek de stekker niet in het stopcontact gedaan te hebben!!! Na al je hulp voelde ik me (eventjes 😉 een echte sukkel, dat begrijp je. Maar het resultaat is wel dat we inmiddels al een dag volop genieten van digitale muziek via onze Horizon mediabox:):)

Nogmaals super bedankt voor je geduld en goede uitleg en ik ben nu in ieder geval lid geworden van deze community!

Hartelijke groet,

Otto

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

Welke omvormer is daarvan de optische aansluiting wel een ingang?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De Mediabox XL heeft ook een mini jack of een tulp uitgang stereo aansluiting die naar tulp kan met de juiste verloopkabel, de rood omrande aansluitingen.

Bert_0-1639335487610.png

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @OttoJe

Welkom op de Ziggo Community 🙂 Super leuk dat je dit platform hebt gevonden.

Zo te zien zaten @RoWi. en @Bert al gelijk voor je klaar met raad en daad. Is het gelukt met de installatie van je Yamaha pianocraft versterker?

0 Kudos
OttoJe
Level 1
Topicstarter

Ha Jamyla! Wat leuk om zo even contact met je te hebben. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar weet je wat nu het 'probleem' bleek te zijn.....de omvormer werkt ook op stroom en ik bleek de stekker niet in het stopcontact gedaan te hebben!!! Na al je hulp voelde ik me (eventjes 😉 een echte sukkel, dat begrijp je. Maar het resultaat is wel dat we inmiddels al een dag volop genieten van digitale muziek via onze Horizon mediabox:):)

Nogmaals super bedankt voor je geduld en goede uitleg en ik ben nu in ieder geval lid geworden van deze community!

Hartelijke groet,

Otto

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Hahahahaha! Ik ben blij dat je erbij bent @OttoJe want ik heb hier heerlijk om gelachen 🙂  Maar alleen maar fijn dat het nu wel werkt. Als je in de toekomst hulp nodig hebt, dan ben je hier uiteraard weer meer dan welkom.

0 Kudos