Alles volgens stappenplan gevolgd, er zijn 26 zenders gevonden (i.p.v. 41)
Voordat de versterker aangaat, slaat de ontvanger in een foutmelding ‘355 exxact’ en mogen we niets meer . . . .
Ziggo webshop stuur ons naar ziggo en Anderson, wie kan helpen van community.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waar heb je de Digitale radio ontvanger op aangesloten met de coax kabel?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Digitale radio ontvanger op aangesloten zit?
kan helaas even geen foto maken, maar . . . . .
Wandcontactdoos > coaxkabel naar radio ontvanger IN > tulp rood/wit van radio ontvanger naar AUX versterker > coaxkabel van radio ontvanger OUT naar tv en deze doet het wel
Toen stroom aan ging op radio ontvanger zag ik Welkom > Ziggo > netwerk +04444 > bezig met zoeken > 26/26 . . . . . . en in foutmelding 355 exxact
"Wandcontactdoos > coaxkabel naar radio ontvanger IN:"
Even hardop gedacht:
Welke uitgang gebruik je van de wandcontactdoos?
Als het de radio of FM uitgang is, dan gaat dat niet werken.
De digitale ontvanger werkt alleen vanuit de TV uitgang.
Daarom hebben alle nieuwe wandcontactdozen 1 uitgang en daar gaat een POA-01 splitter op met 1 uitgang naar de TV en 1 uitgang naar de Digitale radio ontvanger.
Vanuit de linkerkant de TV uitgang 😉
Loop eens door de zenders heen, hoeveel heb je er dan?
Heb hetzelfde probleem.
Is er al iets bekend over de oplossing ?
@cortaal Loop eens door de zenders heen, hoeveel heb je er dan?
Kan niet door de zenders lopen.
Verder gemerkt dat de doorlussing op de digitale radio naar de mediabox het signaal beinvloedt waardoor de presentatie op het scherm anders is.
Heb besloten de digitale radio retour te sturen omdat Ziggo dit produkt wel verkoopt maar niet ondersteund.
Laat de mediabox nu als radio fungeren via AV systeem waarna ik de TV uitschakel. Iets meer handelingen maar werkt ook.
Met de bestelde gratis afstandsbediening met spraakondersteuning ga ik kijken of zonder gebruik te maken van de TV, de radiozender op de mediabox te selecteren.
Hebben 26 zenders en niet allemaal zuiver, geluid is ook minder
355 exxact is waarschijnlijk een 'spook' kanaal, 355 is het kanaalnummer.
Als het apparaat na het zoeken van de zenders dit weergeeft, kun je dan op de pagina omhoog/pagina omlaag toets drukken?
1/26 betekent niet dat er maar 26 zenders zijn. Er zijn 26 kanalen (frequenties) waarin de decoder zenders gaat zoeken. Het aantal zenders verschilt per regio omdat ook regionale zenders kunnen worden gevonden.
Bij mij zit op 355 Centraal FM bijvoorbeeld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.