Vraag
Reacties
Oplossing
Nico B
Level 3

Digitale radio luisteren - TV uitzetten (Bose Mediacenter)

Hallo,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem:

Ik heb mijn (oudere) Bose radio gekoppeld via een optische kabel aan mijn media nextbox om zo digitale radio te kunnen ontvangen. De afstandsbediening van de nextbox is ook gekoppeld en kan dus het geluid harder en zachter zetten. Ook kan ik radio luisteren via mijn nextbox over de radio. Normaal zou ik mijn tv moeten kunnen uitzetten om dan zo met mijn nextbox aan radio te kunnen luisteren. En dat is mijn probleem. Als ik mijn tv uitzet en de nextbox aan laat kan ik geen radio luisteren. Wat ik ook probeer, het probleem blijft. Twee keer gebeld met de technische dienst van Ziggo, zelfs die kunnen het niet oplossen. Kan iemand hier mij misschien helpen? Hoor het graag.  Alvast bedankt. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
46 Reacties 46
robbo
Level 20
T.E.A.M.

@Bert en @Ronihd Hebben een Bose. Wellicht kunnen zij specifieker hulp bieden.

0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

ik had een Bose @robbo  🤣🤣  ik heb nu een Sonos ARC systeem , maar de oplossing die is geaccepteerd in deze draad zou ook voor @Pletzers moeten werken ?

robbo
Level 20
T.E.A.M.

Zou ik ook denken... Maar dus niet bij hem... Even een vraagje hoe is alles ingesteld inz menu van mb en Bose @Pletzers 

0 Kudos
Steefb
Level 20

@robbo @Ronihd 

@Pletzers heeft een Philips Home Cinema Set HTS7200 en lijkt er een gewoonte van te maken op andere topics in te breken. Hij heeft al topics lopen van ongeveer dezelfde strekking .

Pletzers
Level 5

Mijn excuses. Ik lees dat ik op andere topics terecht kom.

Dan doe ik dus iets verkeert. Als er iets staat geschreven, San reageer ik daar onderaan op. Hoe moet ik dat dan doen. Nogmaals sorry. Dit is niet mijn bedoeling en lijkt me inderdaad heel vervelend. Graag hoor ik hoe het dan moet. Mvg. 

0 Kudos
Pletzers
Level 5

Mijn excuses. Ik lees dat ik op andere topics terecht kom.

Dan doe ik dus iets verkeert. Als er iets staat geschreven, Dan reageer ik daar onderaan op. Hoe moet ik dat dan doen. Nogmaals sorry. Dit is niet mijn bedoeling en lijkt me inderdaad heel vervelend. Graag hoor ik hoe het dan moet. Mvg. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is @Pletzers zijn eigen topic: Digitale - Ziggo Community

@Pletzers als je in een ander topic schrijft, "dit heb ik ook", dan krijg je vragen en een mail dat er gereageerd is.

Maar dat zijn dan weer wel dezelfde vragen als in je eigen topic en begint alles weer van voren af aan.

Blijf SVP in je eigen topic reageren op vragen en antwoorden, dan is er geen verwarring.