Op basis van de handleiding van ziggo lukt het mij niet om mijn marantz receiver type SR 7005 aan te sluiten op de upc media box zodanig dat ik geluid op mijn stereo hoor. Kan iemand mij helpen om het correct aan te sluiten.?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi allen!
Even een kleine update. Ik heb een aantal berichten in dit topic verwijderd, aangezien deze berichten in strijd waren met de huisregels. De berichten waren offtopic en deden daarnaast de sfeer in dit topic ook niet ten goede. De topicstarter is daar natuurlijk niet mee geholpen en dat blijft uiteraard wel één van de belangrijkste aspecten op een klant-helpt-klant forum. Laten we het met zijn allen gezellig & respectvol houden.
Hoi @Gscholten,
Ik ben heel benieuwd hoe het er bij jou voor staat? Heb je de mediabox en de Marantz al met elkaar kunnen verbinden?
Helaas is het me nog niet gelukt om de media box correct aan te sluiten op de marantz
Wel alles gelezen @Gscholten ? Zo moeilijk moet het niet zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.