Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
henk0078 wrote:
Ik ben niet zo technisch, dus kan iemand mij uitleggen wat EPG is.
Verder hoe kan ik de D.O. in de aut. standby mode zetten en hoe in de niet standby mode
Is het zo dat de D.O. in standby mode gaat als hij constateert dat er geen signaal wordt afgenomen via scart of HDMI, want ik neem aan dat hij niet standby schiet als je TV kijkt
piccolo wrote:
Je kunt je eigen opnames met de 5200C sowieso van de humax af kopieren. Hang de 5200 in je netwerk en je kan je opname naar je laptop copieren via ftp. En de 5200 is zeker nog op marktplaats.
Het mooie aan de humax is dat deze ook interactieve tv (rode knop) ondersteund.
Je moet alleen wel een extra kaart hebben, anders kun je alleen maar NPO1,2,3 opnemen. Gezien je 5 kaarten mag hebben is dat de makkelijkste oplossing..
Ik wist niet dat er al een 5500C was.. Ik heb er net naar gekeken, dit ding zou ik dus nooit aanschaffen. Het is een simpele ontvanger zonder harddisk... Niet erg nuttig misschien alleen voor een kinder kamer...
Volgens mij is die 5500C apart voor ziggo gemaakt, je kunt hem niet eens los kopen in de winkel....
De 5200C en de 5400C zijn het handigste als je ook wilt opnemen (via de EPG).
Genoeg mensen hebben wel eentje op marksplaats staan.... En een ziggo kaartje is zo gekocht.
henk0078 wrote:
Willem
Helaas lees ik dat de 5200 niet geschikt is voor mijn regio (5595XE), dit ontdekt door jouw advies te volgen:
"Geschikt voor je regio? Kijk hier en vul je postcode en huisnummer in, een beetje naar beneden scrollen op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/humax-ihdr-5200c "
Waarom weet ik niet maar dit is dus een probleem
Hoe dit op te lossen??
henk0078 wrote:
Willem
Je zegt:
"Hier vind je de zenders welke je zonder smartcard kan ontvangen. Let op: de zenders waarbij 'alleen via Ziggo Go' staat, ontvang je dus niet als vrije zenders: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/ "
Dan zie ik dat ik maar een beperkt aantal zenders kan ontvangen: niet de commercielen, geen EEN of Canvas, geen Duitsland, alleen NPO1,2,3 Ziggo Sport en wat lokalen dat lijkt mij toch wel wat karig.
Of zie ik het niet goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.