@Paul. Het heeft even geduurd, maar hier de laatste stand van zaken van wat er allemaal is gebeurd. De door jou opgestuurde Humax Mediabox was niet de oplossing. Onze huidige had namelijk ook de mogelijkheid om live te pauzeren en op te nemen. Kwamen we achter na installatie :-). Maar helaas wrd ook bij deze nieuwe Humax werd het signaal van Arrow na verloop van tijd weer slechter. Ik kan het niet verklaren, want echt alles vanaf AOP in de meterkast t/m de kabel naar de Mediabox is vervangen.
Nog steeds teleurgesteld door alles omdat het niet werkt, klantenservice opgebeld. Uitgelegd dat de gekregen Humax niet voldeed aan onze wensen (pauzeren en opnemen). Nu bleek dat onze Humax ons eigendom is / was!! Hoe dat kan, wij kunnen ons niet herinneren dat we ooit iets hebben gekocht, maar dat doet niet ter zake. Met de dame van klantenservice e.e.a. in ons abbonement omgezet en nu hebben we thuis de Mediabox Next.
Geloof het of niet, maar tot op heden nergens last van met Arrow of wat anders!! Ik kan het niet verklaren, maar alles werkt. Leuke bijkomstigheid is ook nog dat door de nieuwe Mediabox we een scherper beeld met TV kijken hebben...... 😀