Ik heb een Denon RCD-M41 aangesloten op mediaboxXL met een optisch kabeltje volgens de handleiding van Ziggo. Echter geen radio. Melding: signal unlock.
Ziggo weet het verder ook niet. Mijn hoop is op de community gevestigd.
Albert
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt de radio van de Denon alleen nog maar gebruiken met een losse antenne .
Voor geluid de juiste selectie (dus niet radio) op de Denon kiezen.
Deze Denon ondersteund alleen pcm stereo.
Zet de geluidsinstelling op je mediabox xl op stereo.
DIGITAL IN RCD-M41 RCD-M41DAB (denon.com)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt de radio van de Denon alleen nog maar gebruiken met een losse antenne .
Voor geluid de juiste selectie (dus niet radio) op de Denon kiezen.
Deze Denon ondersteund alleen pcm stereo.
Zet de geluidsinstelling op je mediabox xl op stereo.
DIGITAL IN RCD-M41 RCD-M41DAB (denon.com)
Ik heb een tijdje in mij huiskamer de voorganger gehad de RCD-M40
(staat nu op de klus zolder vanwege de perfecte DAB+ ontvangst op zolder met dat draad antennetje)
ook aangesloten gehad met een optisch kabeltje vanaf mijn Humax 5300C werkte perfect.
De hier eerder genoemde uitleg moet gewoon werken, dit het plugje wel goed in het apparaat.
Of er toevallig geen breuk in uw optisch kabeltje zit kunt U eenvoudig zelf uitzoeken.
Houd 1 uiteinde van een los optisch kabeltje bij een lichtbron en U moet dan aan het andere
uiteinde een lichtpuntje kunnen zien.
allen bedankt voor de suggesties. Op een moment was het me gelukt maar dat duurde maar even. Toen begaf de tv het en na veel proberen heb ik het opgegeven. Morgen komt een monteur. Ben benieuwd.
Albert
Wat jammer dat het nu uiteindelijk niet meer lukt @Hofa. Laat je ons weten wat de uitkomst is van het bezoek van de monteur?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.