Goedemiddag. Ik krijg sinds een dag of drie alleen nog maar analoog geluid uit mijn surroundset. Geen idee wat er gebeurt is maar krijg geen digitaal 5.1 geluid meer.
Heeft gewoon goed gewerkt tot voor drie dagen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al eens in het menu van de next hem even van dolby gehaald en weer terug? Dit moest ik doen voor Dolby geluid.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Geluid uit boxen is altijd analoog maar dat is vast niet wat je bedoelt. Bedoel je misschien dat het alleen stereo is dus geen geluid uit de achterboxen?
En kun je ook aangeven bij welke zenders of apps je dit zo ervaart?
Heb je al eens in het menu van de next hem even van dolby gehaald en weer terug? Dit moest ik doen voor Dolby geluid.
Ik heb inderdaad alleen stereo. Ik heb ook nog een andere versterker geprobeerd maar daarmee hetzelfde verhaal.
Heb de next van de stroom gehaalt en ook in het menu van alles geprobeerd.
Steefb wrote:
Heb je dit ook gedaan, @albnijenhuis ?
En kan je ons iets meer vertellen over hoe alles met elkaar verbonden is? 🙂
Goedemiddag.
Het werkt weer.Ik heb inderdaad nog een keer alles gereset,tv en next.
Ook heb ik inderdaad in het menu Dolby uit gezet en toen weer op altijd om.
Heb nu weer het geluid zoals het was.
Allemaal bedankt voor jullie hulp.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.