1
Vraag
2
Reageer en help mee
jcmdehaan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Derde afstandsbediening valt uit

3e afstandsbediening met voice valt uit. Kanalen niet meer te bedienen. Geluid werkt nog wel. Mediabox gaat niet aan, alleen via de box. Batterijen vervangen, box aan en uit gezet en stekker eruit gehaald. Niets werkt. Dit is de 3e versie die ik gebruik. Via 1200 kom ik niet verder. Wordt hier naartoe verwezen. Monteur kan komen, maar als het probleem aan mij.ligt dan zijn kosten voor ons. Ik betaal genoeg geld voor het abonnement. Kan nu al een week geen tv kijken.

Graag een oplossing voor dit probleem. 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @jcmdehaan
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat irritant dat je met de voice afstandsbediening niet kunt zappen! Uit je bericht en het laatste contact met mijn collega begrijp ik dat de Mediabox XL wel reageert op het handmatig inschakelen en dat via de knoppen op de Mediabox zelf alles wel mogelijk is. Het klinkt alsof de afstandsbediening niet goed gekoppeld is. De koppeling zorgt er namelijk voor dat je de Mediabox XL met de afstandsbediening kunt in- en uitschakelen, kunt zappen en ook het geluid kunt aanpassen. Heb je toevallig al eens geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te koppelen met de Mediabox XL via deze stappen en ook de afstandsbediening opnieuw te koppelen met de televisie zelf? Volg voor het koppelen van de afstandsbediening met jouw tv dit stappenplan. We zien je graag terug met een terugkoppeling en/of meer informatie! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic