1
Vraag
2
Reacties
id

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Defecte voedingsadapter

Hoi,

vandaag de NextMini ontvangen en in gebruik genomen.

Ik stuitte echter op het volgende probleem:

de meegeleverde voedingsadapter werkt niet.

 

Kan Ziggo mij een vervanging sturen zodat ik het  alsnog via de ethernetkabel kan aansluiten?

 

Nu gebruik ik een generieke USB-adapter (zonder een ethernet ingang)  maar ik heb het graag bekabeld ipv wi-fi.

 

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@id Super! Bij deze is een nieuwe voedingsadapter voor de Next Mini aangevraagd. Deze wordt spoedig bezorgd door Post NL.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

U kan hier op een Ziggo moderator wachten, maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen ( wat misschien sneller is ).

- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @id, welkom hier!

Wat onhandig dat je van ons een defecte voedingsadapter hebt ontvangen. Ik wil je met alle liefde een nieuwe voedingsadapter toesturen. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw adresgegevens en mij een seintje geven? Dan weet ik waar het pakketje naar toe mag en kan ik aan de slag gaan 🙂 

id
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Pasibedankt voor je reactie.

@Ceciliabedankt, dat zou heel fijn zijn. Info inmiddels aangepast.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@id Super! Bij deze is een nieuwe voedingsadapter voor de Next Mini aangevraagd. Deze wordt spoedig bezorgd door Post NL.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic