De tv 1 2 en 3 doen het goed, maar bij de overige zenders krijg ik telkens een soort trilling op het beeld. Wat kan ik daarmee doen, want het is erg storend.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zijn en waar zitten de connectoren ?
En waar zitten die 4g en die oude kabel ? Zijn dat die kabels die Ziggo buiten heeft neergelegd en van buiten, via een kabeltje naar dat apparaat en daarvandaan naar de tv heeft laten lopen ?
4G is het mobiele netwerk de oude witte kabel werkt als antenne en vangt dat signaal op. De kabel met de witte plastic kapjes bedoel ik.
Nog vergeten erbij te zeggen, dat de aparte TV het wel helemaal goed beeld geeft, dus die geen rare beelden.
Nog vergeten erbij te zeggen, dat de aparte TV het wel helemaal goed beeld geeft, dus die geen rare beelden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.